Английский язык 8 класс city stars: ГДЗ решебник Английский язык за 8 класс Баранова, Дули, Эванс, Копылова, Мильруд (Учебник (Student’s book)) «Просвещение»

CITY STARS | УЧЕНИКАМ

УЧЕНИКАМ — 8 КЛАСС

MOSCOW INTERACTIVEMY MOSCOW EXTRAАУДИОМАТЕРИАЛЫДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ МАТЕРИАЛЫПРОВЕРЬ СЕБЯ

​Аудиокурс для учебника (Student’s Book Audio)

Module 1

01 — Ex. 1 p. 7

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 3 p. 7

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 1 p. 8

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 2a p. 8

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 1a p. 10

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 7 p. 11

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 1 p. 12

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 2 p. 13

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 3 p. 13

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 5 p. 13

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 2 p. 14

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 3 p. 14

СКАЧАТЬ

13 — Ex. 4 p. 14

СКАЧАТЬ

14 — Ex. 1a p. 16

СКАЧАТЬ

15 — Ex. 9 p. 17

СКАЧАТЬ

16 — Ex. 1a p. 18

СКАЧАТЬ

17 — Ex. 2a p. 18

СКАЧАТЬ

18 — Ex. 4 p.18

СКАЧАТЬ

19 — Ex. 1 p. 19

СКАЧАТЬ

20 — Ex. 9 p. 21

СКАЧАТЬ

21 — Ex. 2 p. 22

СКАЧАТЬ

22 — My Moscow Ex. 2 p. 25

СКАЧАТЬ

23 — Ex.

1 p. 26

СКАЧАТЬ

Module 2

01 — Ex. 1 p. 27

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 2 p. 27

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 1 p. 28

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 2 p. 28

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 1a p. 30

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 2b p. 30

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 1 p. 32

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 1a p. 33

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 1b p. 33

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 3a p. 33

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 3b p. 33

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 2 p. 34

СКАЧАТЬ

13 — Ex. 1 p. 36

СКАЧАТЬ

14 — Ex. 8 p. 37

СКАЧАТЬ

15 — Ex. 1a p. 38

СКАЧАТЬ

16 — Ex. 2a, 2b p. 38

СКАЧАТЬ

17 — Ex. 1b p. 39

СКАЧАТЬ

18 — Ex. 6 p. 44

СКАЧАТЬ

19 — My Moscow Ex.2 p. 45

СКАЧАТЬ

20 — Ex. 1b p. 46

СКАЧАТЬ

Module 3

01 — Ex. 1 p. 47

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 1a p. 48

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 1b p. 48

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 3 p. 48

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 1a p. 50

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 2 p. 50

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 1 p. 52

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 1 p. 53

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 2 p. 53

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 4 p. 53

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 1 p. 54

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 2 p. 54

СКАЧАТЬ

13 — Ex. 1 p. 56

СКАЧАТЬ

14 — Ex. 8 p. 57

СКАЧАТЬ

15 — Ex. 1a p. 58

СКАЧАТЬ

16 — Ex. 3b p. 58

СКАЧАТЬ

17 — Ex. 1 p. 59

СКАЧАТЬ

18 — Ex. 6b p. 61

СКАЧАТЬ

19 — Ex. 3 p. 63

СКАЧАТЬ

20 — My Moscow Ex. 2 p. 65

СКАЧАТЬ

21 — Ex. 1 p. 66

СКАЧАТЬ

Module 4

01 — Ex. 2 p. 67

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 1 p. 68

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 4 p. 69

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 2 p. 70

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 4 p. 72

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 1a p. 73

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 1b p. 73

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 3b p. 73

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 1 p. 74

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 6a p. 74

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 7a p. 77

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 2 p. 78

СКАЧАТЬ

13 — Ex. 1 p. 79

СКАЧАТЬ

14 — Ex. 5 p. 79

СКАЧАТЬ

15 — Ex. 3 p. 83

СКАЧАТЬ

16 — Ex. 7 p. 84

СКАЧАТЬ

17 — My Moscow Ex. 2 p. 85

СКАЧАТЬ

18 — Ex. 1 p. 86

СКАЧАТЬ

Module 5

01 — Ex. 2 p. 87

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 1 p. 88

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 8 p. 89

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 2a p. 90

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 2b p. 90

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 3 p. 90

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 4a p. 92

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 2a p. 93

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 2b p. 93

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 4a p. 93

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 4b p. 93

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 1 p. 94

СКАЧАТЬ

13 — Ex. 2 p. 94

СКАЧАТЬ

14 — Ex. 1a p. 96

СКАЧАТЬ

15 — Ex. 2 p. 96

СКАЧАТЬ

16 — Ex. 2b p. 98

СКАЧАТЬ

17 — Ex. 5 p. 98

СКАЧАТЬ

18 — Ex. 5a p. 99

СКАЧАТЬ

19 — Ex. 1 p. 102

СКАЧАТЬ

20 — Ex. 2 p. 103

СКАЧАТЬ

21 — My Moscow Ex. 2 p. 105

СКАЧАТЬ

22 — Ex. 1 p. 106

СКАЧАТЬ

Module 6

01 — Ex. 1 p. 107

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 2 p. 107

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 1a p. 108

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 2 p. 108

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 1 p. 110

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 2 p. 110

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 1 p. 112

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 5 p. 112

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 2a p. 113

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 2b p. 113

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 4 p. 113

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 1a p. 114

СКАЧАТЬ

13 — Ex. 2 p. 114

СКАЧАТЬ

14 — Ex. 5 p. 115

СКАЧАТЬ

15 — Ex. 4 p. 117

СКАЧАТЬ

16 — Ex. 8 p. 117

СКАЧАТЬ

17 — Ex. 1a p. 118

СКАЧАТЬ

18 — Ex. 3 p. 118

СКАЧАТЬ

19 — Module 6 — Ex. 1 p. 119

СКАЧАТЬ

20 — Ex. 4 p. 124

СКАЧАТЬ

21 — Ex. 6 p. 124

СКАЧАТЬ

22 — My Moscow Ex. 2 p. 125

СКАЧАТЬ

​​Аудиокурс для рабочей тетради (Workbook Audio)​

01 — Ex. 4 p. 9

СКАЧАТЬ

02 — Ex. 4 p. 10

СКАЧАТЬ

03 — Ex. 4 p. 23

СКАЧАТЬ

04 — Ex. 4 p. 24

СКАЧАТЬ

05 — Ex. 5 p. 33

СКАЧАТЬ

06 — Ex. 4 p. 38

СКАЧАТЬ

07 — Ex. 5 p. 50

СКАЧАТЬ

08 — Ex. 4 p. 52

СКАЧАТЬ

09 — Ex. 5 p. 61

СКАЧАТЬ

10 — Ex. 4 p. 66

СКАЧАТЬ

11 — Ex. 5 p. 78

СКАЧАТЬ

12 — Ex. 4 p. 80

СКАЧАТЬ

13 — Ex. F

СКАЧАТЬ

14 — Ex. E

СКАЧАТЬ

15 — Ex. E

СКАЧАТЬ

16 — Ex. E

СКАЧАТЬ

17 — Ex. F

СКАЧАТЬ

18 — Ex. F

СКАЧАТЬ

19 — Ex. F

СКАЧАТЬ

Твиты от @iyazyki

Контрольные задания для 8 класса к учебнику » Английский в фокусе» | Тест по английскому языку (8 класс) по теме:

Test 1 A (Module 1)

Vocabulary

A    Fill in the missing word/ phrase. There are two answers you do not need to use.

Showed up, acquaintances, niece, slim, got over, stubborn, colleagues, shrugged, tapping, reliable

1. Pam is so _____________ !  She never listens to anyone, and does whatever she wants.

2. I don’t think Ann is going camping this weekend; she still hasn’t ______________ her cold.

3. I only met Ted three weeks ago at a party. We’re not really friends, we’re just ______________.

4. Don’t worry, Mike will be here on time; he’s very ______________.

5. When we complained to the waiter about the noisy people at the next table, he just __________

     his shoulders and said he couldn’t do anything about them.

6. Ben was _____________ his foot nervously while he was waiting for his test results.

7. When Alan told his _____________ that he was leaving the company, they decided to buy him a

    going- away present.

8. Kate is a pretty girl with green eyes and a(n) ______________ build.

B      Fill in the missing word. There are three answers you do not need to use.

Hug, opportunity, fond, energetic, dull, keen, host, avoid, bright, blush

9.  The film I went to see last week was so _________ that I almost fell asleep at the cinema.

10.  When I told Tom the good news, he gave me a big __________ and a kiss on the cheek.

11.  We always enjoy ourselves when we go to Mel’s parties; he’s an excellent _____________.

12.  Cindy is very _____________. She works very hard and likes participating in a lot of activities.

13.  Greg is a very cheerful person who always looks on the ___________ side of life.

14.  I’m not very __________ on basketball. I prefer football.

15. ________ asking  British people about their age, religion, politics, weight or how much they earn.

Grammar

C      Underline the correct item.

16.  Do you know where Mark is? I have waited / have been waiting for him for over an hour and I’m starting to lose my patience.

17.   Watch where you’re going! You are falling / are going to fall into that hole.

18.  Lyn is always interrupting/has always interrupted me whenever I tell a story. It’s so annoying!

19.  There’s someone at the door. I go/will go and see who it is.

20.  The film is starting/ starts at 8:00. Do you want to go to dinner before that?

Test 1 A (Module 1)

21.  My friends stay/ are staying in a nice hotel in the centre of the town.

22.  Ben works/ has worked at his uncle’s restaurant every Saturday night.

23.  I promise I am helping /will help you with your homework as soon as I can.

24.  Have you met/ Have you been meeting our new neighbours yet? They seem really nice.

25.  We are going / will go to the cinema tomorrow night. Why don’t you join us?

D     Put the verbs in brackets into the Past Simple or the Past Continuous.

26.  My mother _____________ (rarely/leave) us home alone when we were young.

27.  What time ______________ (you/take) the dog for a walk this morning?

28.  Nadia _______________ (water) the flowers while Nick was cleaning out the garage.

29.  We _____________  ( not/ meet) Sandra and Ian for coffee yesterday , because we were too busy.

30.  Mary didn’t hear the phone ring because she _____________ ( listen) to music very loudly.

E     Put the adjectives in brackets into the correct form.

31.  My younger brother is ____________________ (sociable) person in our family.

32. Don’t you think that Adam needs to be a bit _____________ (sensitive) to other people’s feelings?

33.  Mrs. Brown is _______________________ (patient) teacher I have ever had.

34.  Ben was very rude to Jane. I think that ________________ (little) he could do is apologise to her.

35.  According to an English saying, the __________________ (old) we grow, the wiser we become.

Everyday English

F     Choose the correct response.

36.  Can I offer you something?   ________                              A So am I.

37.  Excuse me!                            ________                              B Take care.    

38.  Talk to you later.                   ________                              C Yes, can I help you?

39.  I’m glad you came.               ________                               D Fine, thanks.

40.  How’s it going?                     ________                              E No thanks, I’m fine.

Reading

G    Read the text and mark the statements as true (T) or false (F).

Test 1 A (Module 1)

Too cool for school

   You’ve always wanted to be popular in school. You’ve dreamt a thousand times what it would be like to be the star of your school’s football team or that tall blonde girl who everyone fancies.

 ‘Cool’ people are attractive, confident and always wear stylish outfits. Everyone wants to hang out with them. But often “cool” people aren’t very nice! They can be selfish and bossy. At times they get impatient with people who might be shy or a bit quiet.

   If you really want to make some true friends, here are some tips. Don’t choose friends based on looks. What really matters in a friend is not being slim and beautiful but reliable and generous. Choose friends who are humorous, talkative and who never treat others badly. In fact, these are the people who are truly cool! Try to choose friends that you can actually benefit from. Those who are creative and have interests other than fashion and parties.

   Be flexible but don’t say or do things that make you feel uncomfortable just to make ‘cool’ people like you. Always speak your mind. Those who really care for you will still be your friends- even if at times you drive them crazy. Remember: real friends are those you can open up to. Those who will hold their tongue and will never give away your secrets.

   Take a minute and think. What really matters? Making friends that count or counting friends?

41. Popular kids in school are often selfish and bossy. _______

42. It is better to hold your tongue and never speak your mind or you will end up all alone.______

43.  You will benefit more from having one friend who is creative and interesting than having ten who are boring. _

44. A true friend will care for you even if at times you get on their nerves.________

45. “Cool” people are usually ugly._______

Listening

H        Listen to some teenagers talking on a radio programme about their friends. Then, match the speakers (1-5) to the statements (A-F). There is one extra statement.

A  The speaker thinks of his/her friend as part of the family.

B  The speaker moved close to his/her friend’s house.

C  The speaker thinks he/she is lucky to have such good friends.

D  The speaker sees his/her friends every day.

E  The speaker and his/her friends share the same pastime.

F  The speaker spends all his/her free time with his/her friend.

46.  Speaker 1 ____

47.  Speaker 2  ____

48. Speaker 3 ____

49. Speaker 4____

50. Speaker 5 ____

Test 1 B (Module 1)

Vocabulary

A   Fill in the missing word/ phrase. There are two answers you do not need to use.

Respect, colleagues, slim, stubborn, acquaintances, shrugged, tapping, reliable, got over, nephew

  1. When Mike told his _____________ that he was leaving the company, they decided to buy him a

going- away present.

2. Don’t worry, Ted will be here on time; he’s very ______________.

3.  Sarah is a pretty girl with blue eyes and a(n) ______________ build.

4. When we complained to the waiter about the noisy people at the next table, he just __________

    his shoulders and said he couldn’t do anything about them.

5. Diana is so _____________ !  She never listens to anyone, and does whatever she wants.

6. I only met Alan two weeks ago at a party. We’re not really friends, we’re just ______________.

7. I don’t think Lyn is going camping this weekend; she still hasn’t ______________ her cold.

8. Dan was _____________ his foot nervously while he was waiting for his test results.

B   Fill in the missing word. There are three answers you do not need to use.

Blush, host, fond, dull, hug, avoid, bright, energetic, opportunity, keen

9. ________ asking  British people about their age, religion, politics, weight or how much they earn.

10.  Ben is a very cheerful person who always looks on the ___________ side of life.

11.  He’s not very __________ on basketball. He prefers tennis.

12.  The film we went to see last week was so _________ that we almost fell asleep at the cinema.

13.  Beth is very _____________. She works very hard and likes participating in a lot of activities.

14.  We always enjoy ourselves when we go to Bob’s parties; he’s an excellent _____________.

15. When I told Mark the good news, he gave me a big __________ and a kiss on the cheek.

Grammar

C   Underline the correct item.

16. We are going / will go to the theatre tomorrow.  Why don’t you join us?

17.  Kate works/ has worked at her aunt’s restaurant every Friday night.

18.  I promise I am helping /will help you with your homework as soon as I can.

19.  Have you met/ Have you been meeting our new neighbours yet? They seem really nice.

20.  Do you know where Ann is? I have waited / have been waiting for her for over an hour and I’m starting to lose my patience.

Test 1 B (Module 1)

21. There’s someone at the door. I go/will go and see who it is.

22. Watch where you’re going! You are falling / are going to fall into that hole.  

23.  Jack is always interrupting/has always interrupted me whenever I tell a story. It’s so annoying!

24. Nicole and her husband stay/ are staying in a nice hotel in the centre of the town.

25.  The concert is starting/ starts at 9:00 pm.  Do you want to go to dinner before that?

D    Put the verbs in brackets into the Past Simple or the Past Continuous.

26. I _____________  ( not/ meet) Kate and Jason for coffee yesterday , because I was too busy.

27. What ______________ (you/do) at 5 o’clock yesterday afternoon?

28. Sam didn’t hear the phone ring because he ____________ (listen) to music very loudly.

29. He picked up his jacket, locked the door and ___________ (leave).

30. When _______________ (you/ start) learning French?

E    Put the adjectives in brackets into the correct form.

31. Paul is ____________ (selfish) person in his family.

32. I’ve never met a ________( dull) person than Steve.

 33. Thanks so much for the flowers!- It’s ____________ (little) I could do.

34. The _________ (much) he said, the angrier I felt!

35. The sooner, the ___________ (well).

Everyday English

F    Choose the correct response.

36. I haven’t seen you for ages. ________                             A So am I.

37. Thank you very much.        _________                            B Indeed it is.  

38. I’m glad you came.             _________                            C Couldn’t be better!

39. What a nice day!                  _________                           D I know! You haven’t changed a bit.

40. How’s it going?                   __________                         E Don’t mention it.

Reading

G     Read the text and mark the statements as true (T) or false (F).

Test 1 B (Module 1)

Too cool for school

   You’ve always wanted to be popular in school. You’ve dreamt a thousand times what it would be like to be the star of your school’s football team or that tall blonde girl who everyone fancies.

 ‘Cool’ people are attractive, confident and always wear stylish outfits. Everyone wants to hang out with them. But often “cool” people aren’t very nice! They can be selfish and bossy. At times they get impatient with people who might be shy or a bit quiet.

   If you really want to make some true friends, here are some tips. Don’t choose friends based on looks. What really matters in a friend is not being slim and beautiful but reliable and generous. Choose friends who are humorous, talkative and who never treat others badly. In fact, these are the people who are truly cool! Try to choose friends that you can actually benefit from. Those who are creative and have interests other than fashion and parties.

   Be flexible but don’t say or do things that make you feel uncomfortable just to make ‘cool’ people like you. Always speak your mind. Those who really care for you will still be your friends- even if at times you drive them crazy. Remember: real friends are those you can open up to. Those who will hold their tongue and will never give away your secrets.

   Take a minute and think. What really matters? Making friends that count or counting friends?

41. A true friend should be reliable and generous.________

42. The only way to make new friends is by doing everything they ask you to do. _____

43.  A true friend should be able to keep your secrets._________

44. What really matters is having a lot of friends. _________

45. People who are truly cool are talkative and friendly. ________

Listening

H        Listen to some teenagers talking on a radio programme about their friends. Then, match the speakers (1-5) to the statements (A-F). There is one extra statement.

A  The speaker and his/her friends share the same pastime.

B  The speaker moved close to his/her friend’s house.

C  The speaker sees his/her friends every day.

D The speaker spends all his/her free time with his/her friend.

 E  The speaker thinks of his/her friend as part of the family.

F  The speaker thinks he/she is lucky to have such good friends.

46.  Speaker 1 ____

47.  Speaker 2  ____

48. Speaker 3 ____

49. Speaker 4____

50. Speaker 5 ____

KEY TO TESTS

TEST 1A

A 1 stubborn                                 5 shrugged  

    2 got over                                  6 tapping

    3 acquaintances                        7 colleagues

    4 reliable                                   8 slim

B  9 dull                                       13  bright  

    10 hug                                      14  keen    

    11 host                                      15 Avoid

    12 energetic

C 16  have been waiting               21 are staying

    17  are going to fall                   22  works

    18  is always   interrupting        23  will help

    19  will go                                  24  Have you met

    20  starts                                     25 are going

D 26 rarely left                    E      31   the most sociable

    27 did you take                        32    more sensitive

    28 was watering                       33   the most patient

    29 didn’t meet                          34  the least

    30 was listening                        35 older

F  36 E                                G      41 T                               H         46   C    

    37 C                                          42 F                                           47   F  

    38 B                                          43 T                                           48  A

    39 A                                          44 T                                           49  E

    40 D                                          45 F                                           50  D

KEY TO TESTS

TEST 1B

  A 1 colleagues                           5   stubborn  

     2 reliable                                 6 acquaintances

     3 slim                                      7 got over      

     4 shrugged                               8 tapping

B  9  Avoid                                  13 energetic

    10 bright                                   14 host    

    11 keen                                     15 hug

    12 dull  

C 16  are going                             21  will go                                

    17 works                                    22  are going to fall                  

    18  will help                              23  is always   interrupting        

    19 Have you met                       24  are staying

    20  have been waiting                25 starts

D 26 didn’t meet                 E      31   the most selfish

    27 were you doing                   32    duller

    28 was listening                       33   the least

    29 left                                       34   more

    30 did you start                         35  better

F  36 D                                G      41 T                               H        46   F    

    37 E                                          42 F                                          47   D  

    38 A                                          43 T                                          48   E

    39 B                                          44 F                                           49  A

    40 C                                          45 T                                           50  C

Tapescript

PSSA — баллы за тесты по чтению/английскому языку для 8-го класса в зависимости от уровня владения языком

Баллы Пенсильванской системы школьной оценки (PSSA) представляют собой моментальный снимок успеваемости учащихся во времени и не должны рассматриваться как единственный показатель успеваемости учащихся.

Стандартизированные оценки, такие как PSSA, помогают Пенсильвании соответствовать федеральным требованиям и требованиям штата, а также предоставляют педагогам, заинтересованным сторонам и политикам важную информацию об учащихся и школах Содружества, а также информируют о методах обучения.

показать еще

  • Необработанные данные
  • Определение и источники

Данные предоставлены

ОПРЕДЕЛЕНИЯ И ИСТОЧНИКИ

Определения: Процент учащихся восьмого класса, сдавших тест по чтению PSSA (система оценки школ Пенсильвании) для каждого округа, чартерной школы или техникума, сгруппированных по уровню владения языком.

Начиная с 2012–2013 годов, тесты PSSA проводились только для учащихся 3–8 классов. За 2013–2014 годы баллы недоступны.

В 2014–2015 годах в PSSA по чтению, письму и математике были внесены изменения, чтобы отражать, что эти тесты теперь приведены в соответствие с Pennsylvania Common Основные стандарты. В результате такого выравнивания раздельное написание PSSA в 5 и 8 классах были ликвидированы, а учащиеся 3-8 классов вместо этого взял PSSA по английскому языку, который включает как чтение и писать. Внедрение более строгих академических стандартов и насколько хорошо учащиеся справляются с более сложными тестами PSSA в первоначальном снижении результатов тестов, когда они были выпущены. Эта капля в баллах не было неожиданным и не должно интерпретироваться как снижение в обучении учащихся или работе учителя. Это просто означает Пенсильвания пересматривает ожидания и поднимает планку для учащихся достижение, чтобы гарантировать, что наши дети находятся на пути к окончанию высшего высшая школа и рабочая сила готовы.

Источник данных: Департамент образования, оценки и отчетности Пенсильвании

Сноски: LNE = событие с малым числом. Статистические данные (скорости, отношения, проценты) не рассчитываются и не отображаются для количества меньше 10 (или меньше 3 для байесовских/ближайших соседей).

Из-за пандемии COVID-19 в 2019-2020 учебном году были отменены экзамены PSSA и Keystone по всему штату. В 2020-2021 учебном году Пенсильвания, как и многие штаты по всей стране, предоставила школьным организациям возможность проводить оценки в любое время между традиционным весенним окном и следующей осенью, чтобы обеспечить гибкость, поскольку школы ориентируются на COVID-19.пандемия. Таким образом, результаты тестов не будут использоваться для оценки педагогов, а вариабельность периодов тестирования, резкое снижение уровня участия учащихся и другие факторы делают некорректным сравнение между учебными заведениями и в разные учебные годы. Учитывая эти обстоятельства, результаты не следует рассматривать как полную, репрезентативную выборку всех учащихся в стране, и они не будут доступны.

Обновлено в октябре 2020 г.

Видеоуроки

Грамматика прилагательные Прилагательные для описания чувств/настроения/тона Прилагательные для описания личности и характера Прилагательные с –ed или -ing Прилагательные: Gradable / Non-grade прилагательные Прилагательные: несравненные прилагательные прилагательные: противоположности Прилагательные: Порядок прилагательных Наречия Наречия степени Наречия частоты Наречия манеры Наречия места Наречия времени Наречия: Усилители (например, очень, абсолютно) Наречия: Порядок наречий Апостроф S Артикли (определенные и неопределенные) Артикли: определенные артикли (the) Артикли: неопределенные артикли (a/an) Статьи: нулевая статья Вспомогательные глаголы Обратный сдвиг во времени (например, БУДЕТ/БУДЕТ) БЫТЬ (вспомогательный глагол) BE + структуры инфинитива (например, он должен был стать знаменитым) БЫТЬ СПОСОБНЫМ БЫТЬ: БЫЛО или БЫЛО МОЖНО МОГУТ или МОГУТ МОЖЕТ или МОЖЕТ причинный Предложения контраста (например, хотя, в то время как) Предложения о цели (например, для того, чтобы, для того, чтобы) Предложения причины (например, потому что, из-за, из-за, как, так как) Пункты результата (например, так) Неразборчивые предложения (например, «Мы ищем Джоуи») Команды (императивы) Сравнение (сравнительная и превосходная степень) Сравнение: сравнительные прилагательные и структуры Сравнение: превосходная степень прилагательных и структур Сравнения: КАК или ЧЕМ Условный 0 (ноль) Условный 1 (первый условный) Условное 2 (второе условное) — бы Условное 3 (третье условное) Условные Условные — Я желаю / Если бы только Условные предложения — Смешанные условные предложения Условные предложения: условные фразы (например, если, при условии, что, пока) Союзы (также известные как связки, например, и, но, или, так, тогда) Согласные и гласные Сокращения (сокращенные формы, например, не, не и т.

д.) Координация МОГ Исчисляемые и неисчислимые существительные Определители (слова, которые могут стоять перед существительными) Дискурсивные маркеры ДЕЛАЕТ или ДЕЛАЕТ Многоточие (пропуск слов) восклицания НЕСКОЛЬКО или НЕСКОЛЬКО, НЕМНОГО или НЕМНОГО Фигуры речи, метафоры, метонимы Формальный и неформальный английский (вежливость или разговорный язык) Будущее продолженное время: (будет V+ing) Будущее совершенное продолженное (прогрессивное) время Будущее совершенное простое и продолженное (прогрессивное) время Будущее совершенное простое время Будущие фразы (например, быть готовым, связанным, вероятно, из-за, установленным на + INF) Будущее простое время, выраженное WILL Будущее простое против будущего непрерывного Будущие времена Родительный падеж S vs OF (выражение владения) Герундий Герундии и инфинитивы Герундий: совершенный герундий Герундий: прогрессивный герундий СТАЛ ЛУЧШЕ БЫЛ ЛУЧШЕ vs БЫЛ ЛУЧШЕ ПОЛУЧИЛ или ПОЛУЧИЛ Омонимы (два слова с одинаковым произношением — омофоны и омографы) Инфинитивные структуры Инфинитив: голый инфинитив Инфинитив: совершенный инфинитив Инфинитив: прогрессивный инфинитив Инфинитив: разделенный инфинитив Инверсия (обратный порядок слов) Неправильные глаголы Это как подготовительная тема (например, идет дождь, это мило с вашей стороны) Глаголы-связки (также известные как связки, например, я студент) МОЖЕТ или МОЖЕТ Модальные МНОГО или МНОГО MUST или HAVE TO (обязательство) ДОЛЖЕН или НЕ ДОЛЖЕН Негативы (отрицание, отказ) Существительные Существительные: Собирательные существительные (команда, класс, семья, комитет) Существительные: сложные существительные (например, автобусная остановка, стиральная машина, стрижка) Существительные: Имена собственные (названия людей, городов, компаний) Числа: Кардинальные числа Числа: порядковые номера Противоположности (антонимы) ДОЛЖЕН Оксюмороны (фразы со словами противоречивого значения, например, живой мертвец) Причастия Причастия: причастие прошедшего времени (например, HAVING DONE) Причастия: причастие настоящего времени (например, ДЕЛАТЬ) Части речи (так называемые классы слов, например, существительные, глаголы, прилагательные, наречия) Пассивный залог Пассивный залог или активный залог Прошедшее продолженное (прогрессивное) время Прошедшее совершенное продолженное (прогрессивное) время Прошедшее совершенное простое время Прошедшее совершенное простое и длительное время Простое прошедшее время Прошедшее простое и длительное время Прошедшее время: ИСПОЛЬЗУЕТСЯ Личные местоимения Фонетика (произношение, МФА, фонетические символы) Фразовые глаголы Существительные во множественном числе: неправильное множественное число Существительные во множественном числе: обычное множественное число с окончанием S Префиксы (например, A, UN, IM, DIS, MIS, EN и т.  д.) Предлоги Предлоги движения Предлоги места Предлоги времени Предлоги против наречий (например, до меня, видел его раньше.) Предлоги: двойные предлоги (например, из) Предлоги: предлоги причастия (например, в ожидании, относительно) Предлоги: фразовые предлоги (например, с помощью) Настоящее продолженное (продолжительное) время Настоящее совершенное продолженное (прогрессивное) время Настоящее совершенное или прошедшее простое время Настоящее совершенное простое время Настоящее совершенное время: FOR или SINCE Настоящее совершенное время Настоящее простое время Настоящее простое время: S для глаголов третьего лица единственного числа Настоящее простое и длительное (прогрессивное) время Местоимения Местоимения: ДРУГ ДРУГ, ДРУГ ДРУГ (взаимные местоимения) Местоимения: Объектные местоимения Местоимения: ONE/ONES (например, большой) Местоимения: притяжательные местоимения (например, мой, мой) Местоимения: Возвратные местоимения (например, сам, сам)) Местоимения: КТО-ТО, НИКТО, ВСЕ, НИКТО, НИЧТО и др. Местоимения: подлежащие местоимения Местоимения: ЭТО, ТО, ЭТИ, ТЕ (указательные) Местоимения: ВЫ и ОНИ, чтобы говорить о людях в целом Пунктуация Пунктуация: запятые Пунктуация: исправление незаконченных предложений Квантификаторы (например, некоторые, многие, много, любые, несколько, мало) Теги вопросов Вопросительные слова Вопросы (вопросительные) Вопросы и краткие ответы Вопросы: предметные вопросы Вопросы: Тематические вопросы Вопросы: Субъект против вопросов объекта Вопросы: WH вопросы (открытые вопросы) Вопросы: да или нет вопросы Относительные предложения Относительные предложения: определение Относительные предложения: не определяющие Относительные предложения: относительные наречия Придаточные предложения: WHAT или WHICH Заявленная речь (косвенная речь) Заявленная речь: заявленные вопросы (косвенные вопросы) Сообщаемая речь: отчетные глаголы ДОЛЖЕН, НЕ ДОЛЖЕН ТАК — НИ/НИ (в значении «тоже») ТАКОЙ или ТАКОЙ + прилагательные Несколько или любой Соглашение между подлежащим и глаголом Сослагательное наклонение Придаточные (зависимые) предложения Суффиксы (например, S, ED, ING, N’T) Есть/есть/было/было/будет и т. д. Слишком и достаточно Шаблоны глаголов Фразовый глагол Время глагола Глаголы Глаголы: глаголы действия Глаголы: динамические глаголы Глаголы: Глаголы состояния (также известные как глаголы состояния) Глаголы: глаголы состояния против динамических глаголов Глаголы: переходные или непереходные глаголы (слова, которые могут или не могут стоять с объектами) Классы слов Словообразование Порядок слов

Словарь Способность Несчастные случаи Действия Зависимости Реклама/маркетинг Возраст аллергии Алфавит американский/британский английский Животные Искусство Австралия Осень Красота Дни рождения Боди-арт, пирсинг, татуировки Части тела Книги и чтение Головоломки Знаменитости (звезды, известные люди) Рождество Город Школьный класс Одежда, мода Цвета Компьютерные игры Компьютеры и технологии Страны Преступление, закон и наказание Культура, межкультурная коммуникация, межкультурная коммуникация Распорядок дня Даты Дни недели Дебаты Описывая людей Динозавры Пасхальный Окружающая среда Экстримальные виды спорта Басни Лицо Семья Модная одежда День отца Чувства, эмоции Еда Свободное время, активный отдых Друзья Мебель Будущее Давать инструкции Выходные, развлечения Поход в ресторан сплетни граффити, стрит-арт Привет Привычки (хорошие и плохие) Хэллоуин Здоровье, поход к врачу История Увлечения каникулы Дом Омонимы Права человека, расизм, дискриминация Юмор Крылатые выражения Ирландия Вакансии, работа Языковые функции Изучение языков Симпатии и антипатии Лондон Любовь, романтика, знакомства Свадьба Транспортные средства Воспоминания Деньги Месяцы День матери Фильмы и сериалы Музыка Канун Нового года Газетный английский Числа Олимпийские игры Противоположности Вечеринки, вечеринки, походы на вечеринки прошлый Люди Личность и характер Звонок Пираты Места Покемон Го Политика, голосование, выборы Роботы Комнаты в доме Школа Наука Времена года Формы Покупка Смартфоны, планшеты и гаджеты Общение, светская беседа Пространство Спортивный Весна День Святого Патрика Рассказывание историй Успех Лето Синонимы Технический английский Технологии Определение времени День Благодарения Время Туризм Игрушки Традиции, национальные обычаи Путешествовать Соединенное Королевство Соединенные Штаты Америки (США) День Святого Валентина Погода Зима Женщины и мужчины, гендерные роли Слова легко спутать Мир

Тип урока Спрашивая о визуальных эффектах («Что вы можете/могли бы увидеть?») Вопросы о визуальных эффектах: Игра на память («Вы помните маленькую деталь, которую могли видеть?») Спрашивая о визуальных эффектах: нажимаемый рисунок («Нажмите XY на экране») Базовое понимание на слух — проверка слуха («Можете ли вы разобрать произносимые слова?») Глубокое понимание на слух — проверка смысла («Вы понимаете, что это значит?») Практика грамматики Слушай и нажимай Смешанная практика Игра-предсказание («Угадай, что будет дальше!») Ролевая игра («Давайте станем героями ролика».

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *