Задания по английскому языку 9 класс: Английский язык, 9 класс: уроки, тесты, задания

Дополнительные задания по английскому языку 9 класс | Материал по английскому языку (9 класс) по теме:

9 класс

Module 6. Town & Community

6A. Reading & Vocabulary

  1. Прочитайте текст на стр. 90 и переведите следующие слова. Найдите их в тексте.

Worthwhile

Animal shelter

A couple of

Remove from

Properly

Neglect

Foster home

Abandon

Show kindness to

  1. Прочитайте предложения и отметьте верные T (true) и ложные F (false) .
  • Richard Evans has been with animal shelter for two years.__        
  • Last summer he enjoyed explaining children the importance of showing kindness to animals.        
  • They buy special food for farm animals in their shelter.        
  • His house is more like a zoo.        
  • He suggests all of us joining the shelter where he works.        
  1. Перечитайте текст снова  и найдите предложения со следующими словами.

        Phone calls/ Cats and dogs/ Jack/ To burst into tears/Mum/ Summer

6B. Listening & Speaking

1. Посмотрите на знаки и скажите, что они обозначают.

2.  Подберите перевод предложений.

1.You could ask about it at the tourist information service.

a) Как я могу забронировать номер в  отеле?

2. How can I book a room?

b) Вы можете узнать это в   справочном бюро.

3.It’s just two streets down on the corner.

c) Вы знаете, где я могу сесть на автобус до Blackpool Tower?

  1. Is it a long way from here?

d) Вы не возражаете, если я задам еще несколько вопросов?

5.Do you mind if I ask something else?

e) Это далеко отсюда?

  1. Do you know where I can get a bus to Blackpool Tower?

f) Это находится на углу через две улицы.

3. Прочитайте и разыграйте диалог.

  1. Excuse me, could you tell me the way to terminal A?

Yes, sure. Turn left and go straight until you get to the traffic lights.

  1. Do you mind if I ask something else?

Sure, go ahead.

  1. Where is the nearest bus station?

Go past the post office and the bus station is on the corner



6C. Grammar in Use

  1. Составьте предложения в пассивном залоге.

          We don’t add any harmful ingredients to our products.

The Government is now building a lot of new schools in the provinces.

The police have just arrested him on suspicion of cruelty to animals.

They are going to open a new supermarket next week.

They publish a lot of books on IT.

2.  Соедините начало предложения с окончанием.

1. A decision to strike was taken

a. with a penknife.

2. This church was designed

b. by beautiful grounds.

3. I was shocked

c. by a hunter with a rifle.

4. He was shot

d. by some of the workers.

5. He had been seen

e. by Christopher Wren.

6. His trousers were completely covered

f. with a stick.

7. The house was surrounded

g. by her rude behaviour.

8. Her bedroom wall was covered

h. by a priest in a tiny little church.

9. They were married

i. with posters of her favourite singers.

10. He used to be beaten

j. in oil.

3. Переделайте предложения в пассиве.

Например: They’ve sent me a lot of junk mail.

                   I’ve been sent a lot of junk mail.

  1. The credit bank lent me three thousand dollars in 1998.
  2. One of his aunts taught him maths.
  3. They will pay the workers $50 every day.
  4. They offered her a good job.
  1. Найдите в таблице названия 10 характеров.

H

A

R

D

W

O

R

K

I

N

G

I

P

R

A

C

T

I

C

A

L

C

U

N

A

E

F

G

B

N

M

J

I

A

Y

T

R

S

A

S

D

F

G

H

K

R

J

E

T

P

H

O

N

E

S

T

E

I

N

L

I

O

Z

X

D

V

F

G

A

N

F

L

E

N

A

S

D

F

G

H

B

G

C

I

N

S

Q

W

E

R

T

Y

L

U

X

G

T

I

A

S

D

F

G

H

E

H

Z

E

S

B

S

K

I

L

F

U

L

B

A

N

D

L

G

H

G

B

N

D

E

E

Q

T

F

E

F

F

I

C

I

E

N

T

W

E


  1.  Вставьте пропущенные буквы.
  1. ENV_RONM_NT
  2. EXH_ _ST
  3. RECOV_ _
  4. PROF_ _SION
  5. PROP_R
  6. FORT_NE
  7. WO_TH

6 E Writing

  1. Прочитайте письмо и составьте  план.

    Dear Sarah,

How are you? I haven’t heard from you for a while. Remember I told you that I would be visiting Warwick Castle with my classmates? Well, 1 have to tell you about my exciting day there!

My teacher told us some interesting facts before our visit. Did you know that the old castle was built because a king’s daughter I wanted a wall round her small village? Today, the castle has the Great Hall where meals were eaten, bedrooms and a tower with many windows on which canons were placed to defend the residents of the castle. Also, there is a steep hill called the Mound, which stopped attacking soldiers from getting into the castle. Now, it has become part of the pretty hillside garden. Of course, there is also a gift shop and various restaurants serving tasty meals.

We arrived there at 10 am and were taken around the Great Hall and the Cold Tower. Then my teacher surprised us by taking us on a Christmas journey. It was truly magical! We went through a pine forest with big ice sculptures of animals, Jack Frost and the Christmas Fairy, as well as a twenty-five-metre high Christmas tree.

Unfortunately, it all ended too quickly. Anyway, I told my parents about it and they want to go, too, so we’re going back in a couple of weeks! Would you like to come with us? I’ll let you know the exact date.

Love,

Mary

  1. Подберите к прилагательным, выделенным в тексте жирным, прилагательные из списка.

tiny _______________________

delicious ___________________

fascinating __________________

huge ________________________

  1. Распределите  данные прилагательные на две группы:

tired, old, dirty, terrified, exhausted, afraid, filthy, ancient.

Absolutely:______________________________________________

Very: ___________________________________________________

6 F

  1. Подберите к фразовым глаголам их определения.

1

check out

a

make sure sb is doing

2

check in

what they are supposed to

3

check out of

b

mark an item on a list

4

check up on

c

make sure sb/sth is OK

5

check off

d

say you arrived at a hotel

6

check on

e

try/visit to the first time

f

pay the bill and leave a hotel

  1. Выберите подходящее слово.

Bill:  Excuse me, could you give me directions to the train 1) stop/station, please?

Ann: Certainly. Go down this 2) pedestrian/walking street and turn left at a 3) sign/signal that says ‘Charing Cross’.

Bill: OK. Is it far from here?

Ann: Around 50 metres. The station is just past the 4) community/society centre. You will probably see a 5) queue/line of people outside the ticket office. 

Bill: Thanks for your help.

  1. Используйте суффиксы для образования существительных, составьте слова.

-hood   -ment    -ness    -ity   -ation   -ion   -ence

1. moter____

2. sad___

3. happi_____

4. impress_____

5. intellig_____

6. embarrass______

7. relax________

8. organis_______

Тесты по чтению для 9 класса (англ. яз.)

Предлагаю вам подборку Reading tests для 9 класса. Тесты не сложные, однако поработать придется. Тесты по чтению для 9 класса предложены по следующим темам:

  • Family;
  • Art and museums;
  • School activities;
  • Parties
  • St. Valentine’s Day
  • Shopping

Тесты идут от самого простого к более сложным, поэтому Вы можете ориентироваться по уровню класса.

Reаding tests для 9 класса.

Тест по чтению для 9 класса #1.

Granny Morgan

Andy and Kate were pleased. Today was Friday, and that was the day when Gran came to tea. Of all their relatives, they liked their grandmother the best. She was good fun.

Granny Morgan was sitting at the kitchen table when they came in. There was a big plate of banana sandwiches in front of her.

“Hello, Gran!” said Andy.

“Hello, you two. How was school today?”

“OK, thanks,” said Kate.

“And how was your trip to the National History Museum?” she asked.

“Oh, that was great,” said Kate. “We had a wonderful time.”

“We saw some fantastic dinosaurs but I liked the gorillas best,” he said. He took another sandwich.

“I remember when I was a young girl; I often went to museums and art galleries. One day I met Picasso in an art gallery in the south of France.”

“I don’t believe you!” said Kate.

“Yes, I did. It’s true. Picasso was a charming man. He asked me to tea.»

Kate liked her grandmother’s stories, but she wasn’t sure if they were true but they were always exciting!

Задания к тексту Granny Morgan.

Exercise 1. Say, why the children like their grandmother’s company. 

Exercise 2. Correct the statements.

  1. Granny Morgan came to dinner.
  2. The children visited the National Gallery.
  3. The boy liked the elephants at the museum.
  4. Granny met Picasso in Paris.
  5. The children were sure that their grandmother’s stories were true.

Exercise 3. Аnswer the questions.

  1. Why were Kate and Andy pleased?
  2. When did their grandmother usually come to tea?
  3. Where was she sitting when they came in?
  4. What sort of sandwiches were there on the table?
  5. How many sandwiches did Andy take altogether?
  6. What did Andy like best at the Natural History Museum?
  7. What else did he see there?
  8. Who did Granny Morgan meet at an art gallery?
  9. What did Kate think of her grandmother’s stories?

Exercise 4. Complete the sentences according to the text «Granny Morgan».

  1. Andy and Kate were ___________ on Friday.
  2. Granny is good ___________
  3. We had a ________ at the museum.
  4. We saw some ______________ dinosaurs, but ____________
  5. One day I met Picasso in _____________ in the South of France.

Exercise 5. White a short story about your granny.

Тест по чтению для 9 класса #2.

Данный тест по чтению рассчитан на 20-25 минут. 7 минут на ознакомление с текстом и 13-15 минут на решения теста. Можно даже использовать тест для аудирования, так как он очень простой.

A Letter

Dear Irina,

Thank you for your letter. I would like to know a bit more about your school activities. Do you have parties at school? What are they like? Our parties are not always interesting. Some are amusing and some are boring. The best we had was on the Valentine’s Day. We all loved it very much. It was a costume party.

I had a butterfly suit on with big black-and-red wings.

We have pinned up funny posters on the walls in the rest room. The most interesting part of it was the mail. I got five Valentine’s Day, cards. I think the big card was from Joe. I went all red when I opened it. There was a big satin elephant holding a bunch of plastic flowers in its trunk and these words: “Sharon, I love you.” I also wrote ten cards to boys and girls just for fun, and of course one to Joe. You can guess what I wrote in it. We also sang and danced at the party. How do your parties go?

Задания к тексту.

Exercise 1. Write what Sharon liked about the St. Valentine’s Day party most of all.

Exercise 2. Say if the statements are true or false.

  1. All parties in the English school are interesting.
  2. All the children liked the party on the Valentine’s Day.
  3. The party was held in the classroom.
  4. Sharon got a bunch of flowers from Joe.
  5. Sharon wrote ten cards to boys.
  6. They sang and danced at the party.

Exercise 3. Give yes / no answers to the questions.

  1. Does Sharon like parties?
  2. Are all English school parties amusing?
  3. Was the party she described a costume party?
  4. Did Sharon get a card from Joe?
  5. Does she love Joe?
  6. Did she write a card to Joe?

Exercise 4. Complete the table about the St. Valentine’s Day Party.

Name of party

Costume she had on

Number of cards she received

Number of cards she sent

What they did at the party

 

 

 

 

 

Тест по чтению для 9 класса #3.

The Boy and the Door

There was a small shop in a little street in an old town. In the shop there were beautiful things made of silver and gold. The small shop had a door that opened on the little street. The shopkeeper was standing at the open door.

“Come and buy! Come and buy!” called the shopkeeper. “Come into my shop and see all the beautiful things!” again he called. “Come in!

I shall show you beautiful things made of silver and gold.”

One day the shopkeeper had to go away to the king’s palace. The king wanted a beautiful gold ring and a silver cup from the shop. The shopkeeper called the boy who worked for him. “I’m going to the king’s palace,” he said. “You must stay here. Do not leave the door of the shop whatever happens. Do you understand?”

“Yes, I understand,” said the boy.

The shopkeeper went away, and soon he came to the king’s palace. He gave the king the ring and the cup. Then he went home. Soon he was back at his shop. He stopped and looked up in astonishment. “What is this?” he cried. “Why are so many people going into my shop?” Then the shopkeeper saw that the door of the shop was gone and so was the boy who worked for him.

Just then, the shopkeeper saw the boy. He was in the street near the shop. The boy had the shop door on his back. He was standing in the square looking at some men who were doing tricks.

The shopkeeper ran to the boy. “I told you not to leave my shop,” he cried.

“No,” said the boy. “You told me not to leave the door. I did just as you said. I did not leave the door. I have the door here with me.”

Задания к Reading Comprehension Test #3.

Exercise 1. Choose the correct answer to the questions.

  1. What did the shopkeeper sell? food / things
  2. What were the things made of? glass / metal
  3. Where did the shopkeeper go one day? market / palace
  4. What did the shopkeeper tell the boy to do? not to leave the door / not to leave the shop
  5. What did the shopkeeper see when he came back? the shop was closed / the shop was open
  6. Where was the boy standing? in the shop / in the square
  7. Did the boy understand the shopkeeper’s words exactly? yes / no

Exercise 2. Say if the statements are true or false. Correct the false statements.

  1. It was a big new shop.
  2. The shopkeeper usually stood at the open door.
  3. The things in the shop were beautiful and expensive.
  4. The shopkeeper asked the boy not to leave the door.
  5. The shopkeeper went to the king’s palace.
  6. When the shopkeeper came back, his shop was ruined.
  7. The boy took the door with him.
  8. The boy did what the shopkeeper had told him.

Exercise 3. Answer the questions.

  1. What did the shopkeeper do to attract clients to his shop?
  2. Why did the shopkeeper go to the palace?
  3. What was the boy doing when the shopkeeper came back?

Exercise 4. Give your opinion on who was right: the boy or the shopkeeper.

Exercise 5. If you were a boy and wanted to go away, what would you do?

Ответы к Reading Tests.

Reading test 1.

Упражнение 1. The children liked their grandmother’s company because she was good fun (funny).

Упражнение 2.

  1. Granny Morgan came to tea.
  2. The children visited the National History Museum.
  3. The boy liked the gorillas at the museum.
  4. Granny met Picasso in the south of France.
  5. The children were not sure that their grandmother’s stories were true.

Упражнение 3.

  1. They were pleased because their Granny was coming to tea.
  2. She usually came to tea on Friday.
  3. She was sitting at the kitchen table when they came in.
  4. There were banana sandwiches on the table.
  5. He took at least 2 sandwiches.
  6. He liked the gorillas best
  7. He also saw dinosaurs there?
  8. Granny Morgan met Picasso at an art gallery.
  9. Kate liked her grandmother’s stories, but she wasn’t sure if they were true but they were always exciting!

Упражнение 4.

  1. Pleased
  2. Fun
  3. wonderful time
  4. fantastic / I liked the gorillas best
  5. an art gallery

Упражнение 5.

Your own story.

Ответы к reading test 2.

Упражнение 1. She liked the mail most of all.

Упражнение 2.

  1. False, 2. True, 3. False, 4. False, 5. False, 6. True.

Упражнение 3.

  1. Yes, 2. No, 3. Yes, 4. Yes, 5. Yes, 6. Yes

Упражнение 4.

Name of party

Costume she had on

Number of cards she received

Number of cards she sent

What they did at the party

St. Valentine’s Day Party

butterfly suit on with big black-and-red wings

5

10

Received mail

Danced

Sang songs

Ответы к тексту 3.

Упражнение 1.

  1. things, 2. metal, 3. palace, 4. not to leave the door, 5. the shop was open, 6. in the square, 7. yes

Упражнение 2.

  1. False. It was a small shop.
  2. True
  3. True
  4. True
  5. True
  6. False. When the shopkeeper came back, he saw many people walking into his shop and he also saw that the door of the shop was gone and so was the boy who worked for him.
  7. True
  8. True

Упражнение 3.

  1. The shopkeeper was standing at the open door calling “Come and buy! Come and buy!”, “Come into my shop and see all the beautiful things!”, “Come in!
  2. The shopkeeper went to the palace to give the king the ring and the cup.
  3. He was standing in the square looking at some men who were doing tricks.

Упражнение 4,5 – your own answers.

Понравилось? Сохраните на будущее и поделитесь с друзьями!

Исследовательское задание для 9 класса — миссис Бартон: английский язык

Домашние задания‎ > ‎

w3.org/1999/xhtml» align=»left»> 9 класс Исследовательское задание

Исследовательский проект Предложение

Ваше задача этого проекта — исследовать выдающуюся личность, выявить пути человек взялся за достижение величия и написал статью, в которой уроки, которые можно извлечь из этого человека и вашего исследования.

Ваш Первый шаг — выбрать человека. Затем вы должны превратить свои идеи в формальную предложение. Написание предложения заставит вас систематизировать свои идеи, тезис, обоснуйте свой проект и план как вы будете проводить исследования.

формат вашего предложения будет следующим:

I.      Укажите ваше лицо, некоторую справочную информацию и причину для вашего интереса.

II. Сформулируйте свой тезис и вопросы, на которые вы надеетесь ответить.

III. Укажите, как вы найдете соответствующую информацию.

предложение должно быть написано в виде письма вашему учителю (учителям). Это может выглядеть так:

Дата

Уважаемая госпожа. Бартон,

Для моего исследования проект, я расследую (назовите вашего человека). Этот человек важен, потому что ….(приведите статистику, которая показывает важность этого человека). Этот человек важно для меня лично, потому что …. (укажите причину, по которой вы заинтересованы в человеке).

Вот некоторые вопросы, на которые я намереваюсь ответить в своем исследовании:

— Вопрос 1

— Вопрос 2

— Вопрос 3

 

Найти ответы на эти вопросы я буду …. смотреть на конкретных сайтах? брать интервью у людей? собирать газетные статьи?

С уважением,

Ваше имя

Помните, ваша исследовательская работа должна быть не менее 600 слов (2-3 страницы, машинописные и с двойным интервалом). Вы должны выбрать тему, которая вам небезразлична. Ваша цель — получить люди, чтобы узнать этого человека и извлечь урок из этого человека. 910 баллов книжные источники и 2 интернет-источника

  • Карточки для заметок (не менее 10) = 20 баллов
  • План (не черновой вариант) = 10 баллов
  • Черновой вариант = 15 баллов
  • Итоговый документ = 25 баллов (у вас должны быть ВСЕ ЧАСТИ или                                       до 17 декабря, чтобы получить максимум 25 баллов)
  •  

    НАЗВАНИЕ (имя человека по центру)

    I. Введение

                            Интересен тот факт. Запишите это.): Карточка 6

                    B. Краткое описание знакомство с человеком (Чем человек известен)

                    C. Тезис: ________________ имел интересная жизнь и множество достижений, на которых мы можем учиться.

    II. Детство Человека 

                    A. Рождение

                                   1. Карта 1

                                   2. Карта 10

    У вас может быть другие подтемы, такие как образование или то, как они были подняты.

    Б. Родители

                                  1.

                                   2.

                   C. Братья и сестры

    III. Взрослая жизнь лица 

                    A. Супруг(а) и Брак

    У вас может быть другие подтемы, такие как работа, дети и смерть.

    1.

                                   2.

                   B. Образование

                                   1.

                                   2.

    IV. Достижения человека   (почему этот человек известен. Какой урок может мы учимся?)

                    A.

                    B.

    X. Заключение

                   A. Обзор основных моментов: (Запишите это. Кратко обобщите каждый абзац основной части в один предложение.)

                    B. Переформулируйте тезис: (Запишите это. Это совпадает с буквой C во введении)

                    C. Завершение: (Запишите это.  1-2 предложения, которые заканчивают статью без говоря что-то вроде «Это все. Я надеюсь тебе понравилось».)

     

     

    Курс английского языка и литературы мисс Питтс

    31. 05.2016

    0 комментариев

     

    Выберите текст, который мы изучали в этом году на уроках английского языка, определите и объясните одно сообщение, которым автор хочет поделиться с читателями.
     
    Кто самый важный персонаж в «Убить пересмешника» и почему?

    0 комментариев

    24.05.2016

    0 комментариев

     

    summer_reading_-_rising_10th_grade_-_2016.docx
    Скачать файл


    0 комментариев

    22.05.2016

    0 комментариев

     

    Для сдачи выпускного экзамена вам необходимо продемонстрировать свои знания в следующих областях:
    — Как написать изложение темы для отрывка, который вы не читали ранее
    — Как определить образный язык, объяснить, что он означает, и объяснить, почему автор решил его использовать
    — Структура цепочки PEE — вам потребуется прочитать подсказку и написать об этом цепочку PEE
    — Как резюмировать отрывок
    — *Как описать тон автора в отрывке

    English Review будет проводиться во вторник, 31 мая, с 8:00 до 10:00. Пожалуйста, помните, что это не обязательно и это не класс. Этот обзор проводится для того, чтобы вы могли задать любые нерешенные вопросы, которые могут у вас возникнуть.


    0 комментариев

    18.05.2016

    0 комментариев

     

    1. Моя губа немного кровоточит. На вкус как металл.
    2. Мне приходится часами дуться и закатывать глаза, пока она, наконец, не изнашивается и не рассыпается в тысячу песчинок пляжа.
    3.Мое дерево определенно дышит; маленькие неглубокие вздохи, как будто он только что пронзил землю этим утром.
    4. Я ныряю в поток обедающих студентов четвертого урока и плыву по коридору в столовую
    5.г. Нек врывается в класс, бык гоняется за тридцатью тремя красными флажками.
    6.Папа фыркает как бык.
    7. [Хезер] «как собака, которая постоянно прыгает тебе на колени.
    8. «Я стою в центральном проходе зала, раненая зебра в специальном выпуске National Geographic, ищу кого-нибудь, кого-нибудь, кто мог бы сесть рядом к. Приближается хищник: седой качок подстрижен, свист на шее толще головы. Вероятно, учитель обществознания, нанятый тренировать кровавый спорт»
    9. «Глыба льда замораживает нашу секцию трибун. Головы щелкают в мою сторону под звук сотен камер папарацци»
    10. «Искусство следует за обедом, как сон следует за кошмаром» (Андерсон 9).

    0 комментариев

    18.05.2016

    0 комментариев

     

    grade_9_-_sample_theme_statements.docx
    Скачать файл


    0 комментариев

    03.05.2016

    0 комментариев

     

    romeo_and_juliet_final_assignment_-_2016.pptx
    Загрузить файл


    0 комментариев

    26.04.2016

    0 комментариев

     

    shoes_assignment_rubric.docx
    Скачать файл


    0 комментариев

    26. 04.2016

    0 комментариев

     

    _r_j_facebook.docx
    Скачать файл


    0 комментариев

    20.04.2016

    0 комментариев

     

    Начните с представления вашего задания и того, что вас попросили
    Спросите о семье человека
    Спросите его, что ему нравится или не нравится в стране
    О чем вы мечтали/цели в детстве?
    Если бы вы могли жить где угодно или делать что угодно в мире, что/где бы это было? Почему?
    Какое самое запоминающееся воспоминание из детства?
    Какой главный урок преподали вам родители или опекуны?
    Какой совет вы бы дали себе в молодости? Почему?
    Где ты живешь? Попросите их описать, откуда они взялись?
    Если бы вы могли изменить одну вещь в мире, что бы это было? Почему?

    0 комментариев

    19.04.2016

    0 комментариев

     

    shoes_assignment_. pptx
    Скачать файл


    0 комментариев

    11.04.2016

    0 комментариев

    Подготовка_YOUR_CLOSES_STATEMEMENT _-_ Defense.docx
    Скачать файл


    Preparing_YUR_CLOSER_STATEME _-PROECITION
    PREPARIGING_YUR_CLASER_STATEME
    . 0 комментариев

    03.04.2016

    0 комментариев

     

    civil_rights_museum_assignment_guidelines_.docx
    Download File


    rubric_-_civil_rights_assignment_.docx
    Download File


    0 комментариев

    15.03.2016

    0 комментариев

     

    Всегда рекомендуется определять термины (слова), которые вы не знаете, когда читаете. Это очень помогает расширить словарный запас. В дополнение к определениям слов, которые вы не знаете, пожалуйста, посмотрите определение и впишите слово в предложение. Всего у вас должно получиться 15 слов. Пожалуйста, напишите это в своей тетради.
    1.Пребывание (29)
    2.Трезвость (28)
    3.Сделка
    4.Притеснения (27)
    5.Заключение (27)
    6.Кови (23)
    7.Блуждание (23)
    8.Незаконное (23)
    9. Форей (18)
    10. Туманность (14)

    0 комментариев

    08.03.2016

    0 комментариев

     

    extened_pee_chain_ppt_.pptx
    Загрузить файл


    Сегодняшний обзор начинается со слайда 37.

    0 комментариев

    07.03.2016

    0 комментариев

     

    Пожалуйста, используйте прикрепленный ресурс для правильного форматирования APA. Если это не помогло, посетите веб-сайт Purdue Owl. Плагиат недопустим.

    apa_-_refresher_ppt_. pptx
    Загрузить файл


    0 комментариев

    02.03.2016

    0 комментариев

     

    •Четверг, 3 марта: Презентации, Приходи в образ и Обед Soul Food
    •Понедельник, 7 марта: необходимо сдать черновик сети PEE
    •Вторник, 8 марта: Досрочный крайний срок для сети PEE и дополнительных баллов. Напечатано в формате APA с приложенной рубрикой IB.
    • Четверг, 10 марта: окончательная цепочка PEE должна быть напечатана и представлена ​​в формате APA. Рубрика IB должна быть приложена.
    •Пятница, 11 марта: Корте заканчивается

    0 комментариев

    24.02.2016

    0 комментариев

     

    poetry_unit_pee_chain_-_2016.docx
    Download File


    strange_fruit_sample_pee_chain_.docx
    Download File


    extendedpee_chain_graphic_organizer_. docx
    Download Файл


    pre_ib_writing_rubric_.docx
    Загрузить файл


    0 комментариев

    15.02.2016

    0 комментариев

     

    timeline_of_african_american_history.docx
    Download File


    timeline_of_african_american_history_-_clearer_read.docx
    Download File


    0 комментариев

    13.02.2016

    0 комментариев

     

    Студенты,
    Пожалуйста, прочитайте, аннотируйте и распечатайте следующие главы из Рассказа Фредерика Дугласа за четверг.

    ГЛАВА_1 _ -_ Frederick_douglass_Narrative_.DOCX
    Скачать файл


    Глава_II _-Fredicick_DOUGRASS_NARSICLICK_DORASS

    . 0 комментариев

    13.02.2016

    0 комментариев

     

    Пожалуйста, не забудьте указать имя вашего человека в понедельник, 15 февраля!

    Attached are the project rubrics:

    biographical_poem_rubric_-_2016.docx
    Download File


    performance_rubric.docx
    Download File


    0 комментариев

    09.02.2016

    0 комментариев

     

    Новые даты проекта! Пожалуйста, обратите внимание!

    Понедельник, 15 февраля — Выберите человека эпохи Возрождения Гарлема
    Понедельник, 22 февраля — Оригинальные биографические стихи должны быть напечатаны. Пожалуйста, также прикрепите рубрику стихотворения.
    Понедельник, 29 февраля

    — Поэтические представления! Приходите одетый в характере с стихотворением наизусть! Также распечатайте рубрику выступления

    поэзия_юнит_проект_. docx
    Загрузить файл


    0 комментариев

    09.02.2016

    0 комментариев

     

    Стихи_пакет.docx
    Скачать файл


    0 комментариев

    04.02.2016

    0 комментариев

     

    Студенты,
    Пожалуйста, помните, что книга должна быть переплетена и завершена к понедельнику. Пожалуйста, обратитесь к своему учителю или одноклассникам за ресурсами или вопросами.

    0 комментариев

    18.01.2016

    0 комментариев

     

    • Как проехать: Пожалуйста, ответьте на приведенные ниже вопросы как можно подробнее.
    • Сообщение: Что вы хотите, чтобы дети узнали или поняли после прочтения вашей книги?
    •Жанр: Какой тип истории вы хотите написать? Фэнтези, сказки, биографии, спортивные состязания и т. д.
    • Аудитория: Вы хотите, чтобы ваша история предназначалась для определенной аудитории? ВОЗ? Конкретно девочки, мальчики, определенный возраст, определенные интересы и т.

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *