Гдз геометрии 9 класс атанасян: ГДЗ по геометрии 9 класс Атанасян Просвещение ответы и решения онлайн

ГДЗ по геометрии 9 класс

Геометрия 9 класс. Л.С.Атанасян

Автор: Атанасян Л.С., Бутузов В.Ф., Кадомцев С.Б. Домашняя работа по геометрии за 9 класс.

Учебник: К учебнику «Геометрия, 7-9 класс». Учебник для общеобразовательных учреждений.

Издательство: М.: Просвещение, 2003-2012 год.

Ответы на вопросы к учебнику Л.С.Атанасян
Выберите из задачника номер упражнения, чтобы просмотреть решение.

Часть I

Глава X. Метод координат

Глава XI. Соотношения между сторонами и углами треугольника

Часть II

Глава XII. Длина окружности и площадь круга

Глава XIII. Движения

Глава XIV. Начальные сведения из стереометрии

Задачи повышенной трудности

Выпускной из средней школы 9 класс оканчивается прохождением государственной итоговой аттестации, в которой одним из обязательных предметов является геометрия. Эта дисциплина традиционно считается одной из сложнейших, процент ее усвоения школьниками достаточно невысок. Учитывая это, и учителя и родители должны с особым вниманием отнестись к успеваемости ребенка по этому предмету, вовремя сориентировав его в том или ином вопросе.

Большинство российских школ для изучения геометрии используют классический учебник Л.С. Атанасяна, крупнейшего советского и российского ученого, много сделавшего для развития отечественной математики. В рамках дисциплины в 9 классе рассматриваются достаточно сложные темы: метод координат, соотношения между углами и сторонами треугольников, длина окружности, движение и пр. Все это требует предельного внимания и концентрации. Часть материала может быть в дальнейшем использована на уроках алгебры и физики. Это еще одна причина, по которой изучение геометрии нельзя спускать на тормозах ни самому ученику, ни его родителям, неравнодушно относящихся к успеваемости своего ребенка.

Для качественного закрепления материала уроков, для более эффективного выполнения контрольных и проверочных работ, для безошибочного решения заданных на дом задач и упражнений незаменимыми станут ГДЗ по геометрии за 9 класс к учебнику Л.

С. Атанасяна. В них на конкретных примерах школьник сможет увидеть принципы решения тех или иных задач, проследить логику вывода доказательств, сформировать для себя удобный и понятный алгоритм действий при построении собственных умозаключений.

Помимо разбора конкретных примеров, решебник включает в себя проверочные вопросы и задания, выполнив которые сам девятиклассник осознает уровень и качество своих знаний, поймет собственные слабые места, своевременно сможет устранить их.

Решебник станет отличным подспорьем учителям, которые не могут все внеурочное время уделять отстающим ученикам, а также родителям, которые вовлечены в образовательный процесс своего ребенка. Воспользовавшись подробно разобранными заданиями, родители смогут восстановить в памяти давно забытую информацию, помочь школьнику в подготовке уроков, проверить их качество. Своевременно устранив ошибки и поняв тенденцию их возникновения, можно добиться качественных результатов и быть уверенным в успешном прохождении ГИА.

ГДЗ Геометрия 9 класс Л.С. Атанасян, В.Ф. Бутузов, С.Б. Кадомцев, Э.Г. Позняк (2014) . Ответы и решения

На сегодняшний день чаще всего школьники пользуются решебниками по геометрии, особенно перейдя в девятый класс. Все дело в том, что на это время припадает очень большое количество домашних упражнений. Самые популярные ГДЗ по геометрии в наше время написанные таким автором как Атанасян Л.С. Стоит отметить, что справочники такого типа используют не только дети, но и их родители.

Главный успех решебников в их простой структуре, которая помогает легко и быстро выполнять различные задачи, а также способствует укреплению новых знаний.

Из чего состоят решебники по геометрии

Структура ГДЗ по геометрии 9 класс Атанасян очень удобна и функциональна. В данные книги входит несколько главных компонентов и несколько дополнительных. В обязательном порядке решебник должен иметь процессы выполнения заданий и правильные ответы после них. Эти компоненты справочников играют очень важную роль во время изучения новых материалов и помогают эффективно справляться с большими объемами домашних упражнений.

Благодаря таким частям ГДЗ, девятиклассник гарантировано будет получать высокие баллы и повышать свою успеваемость.

Как и в большинство учебников, в решебники входит содержание. С его поддержкой достаточно просто можно находить необходимые номера заданий на нашем сайте VIPGDZ. Кроме того, в книгах такого образца имеется и список литературы. Он указывает, на какие дополнительные информационные материалы по геометрии ученику стоит обратить внимание, изучая какую-то тему.

Дополнительным элементом, входящим в готовые домашние задания, считаются краткие объяснения к темам. Благодаря им школьник без проблем разберется с изучаемым правилом и научится применять его на практике.

Хочется отметить, что Вам больше не нужно беспокоиться о том, где же искать качественные ГДЗ Атанасяна. Все дело в том, что они уже поселились на нашем портале VIPGDZ.ru.

Немного о сайте VIPGDZ.ru, где обитают только качественные правильные решения

Наш образовательный ресурс VIPGDZ выделяется среди других своих соплеменников множеством преимуществ, которые он предлагает. Во-первых, все ответы по геометрии на наших страницах прошли предварительную тщательную проверку и соответствуют всем стандартам качества к данному виду учебной литературы.

Кроме того, мы позаботились о Ваших финансах и сделали доступ ко всем материалам на VIPGDZ.ru абсолютно бесплатным. Теперь Вам совершенно не нужно волноваться по поводу внесения оплаты за просмотр книг. Также Вы не обязаны проходить какие-либо регистрации, для того чтобы работать с необходимыми ГДЗ.

Сотрудничать с решебниками за 9 класс на нашем ресурсе VIPGDZ в режиме онлайн очень легко и просто. Наш сайт обладает удобным интерфейсом, благодаря которому находить нужные книги будет быстро и комфортно.

Также хочется добавить, что существует и мобильная версия VIPGDZ. Мы создали ее для того, чтобы у Вас всегда под рукой были нужные решения заданий, независимо от Вашего места положения.

Получайте удовольствие от изучения геометрии в 9 классе, используя для этого качественные ГДЗ на нашем сайте VIPGDZ. ru!

▶▷▶ гдз по геометрии в рабочей тетради 7 класс атанасян 8 класс

▶▷▶ гдз по геометрии в рабочей тетради 7 класс атанасян 8 класс
ИнтерфейсРусский/Английский
Тип лицензияFree
Кол-во просмотров257
Кол-во загрузок132 раз
Обновление:04-11-2018

гдз по геометрии в рабочей тетради 7 класс атанасян 8 класс — Yahoo Search Results Yahoo Web Search Sign in Mail Go to Mail» data-nosubject=»[No Subject]» data-timestamp=’short’ Help Account Info Yahoo Home Settings Home News Mail Finance Tumblr Weather Sports Messenger Settings Yahoo Search query Web Images Video News Local Answers Shopping Recipes Sports Finance Dictionary More Anytime Past day Past week Past month Anytime Get beautiful photos on every new browser window Download Ответы к рабочей тетради по геометрии 7 класс Атанасян megareshebaru/publ/reshebnik/geometrija/k Cached На этой странице размещены ответы и решения к рабочей тетради по геометрии , для учащихся 7 класса, изучающих геометрию по учебнику авторов ЛС Атанасян , В Ф Бутузов, ЮА Глазков, ИИ Юдина 2014 год издания тетради ГДЗ по геометрии 8 класс рабочая тетрадь Атанасян yagdzcom › 8 класс › Геометрия ГДЗ » 8 класс » Геометрия » ГДЗ по геометрии 8 класс рабочая тетрадь Атанасян ГДЗ решебник к рабочей тетради по геометрии 8 класс Атанасян , Юдина, Бутузов, Глазков ФГОС ГДЗ — геометрия, 7 класс по рабочей тетради Атанасян otlgdzcom › 7 КЛАСС Чтобы не возникло проблем в изучении Геометрии нужно воспользоваться ГДЗ для рабочей тетради 7 класса В Решебник ( ГДЗ ) по геометрии для 7 класса по рабочей тетради Атанасян Гдз По Геометрии В Рабочей Тетради 7 Класс Атанасян 8 Класс — Image Results More Гдз По Геометрии В Рабочей Тетради 7 Класс Атанасян 8 Класс images ГДЗ рабочая тетрадь по геометрии 9 класс Атанасян lovegdzcom › … › 9 класс › Геометрия Качественным дополнением школьного учебника являются ГДЗ по геометрии для 9 класса к рабочей тетради авторов Атанасян ЛС, Бутузов В Ф, Глазков ЮА, Юдина ИИ 2014 года издания ФГОС ГДЗ по геометрии 7 класс рабочая тетрадь Атанасян yagdzcom › 7 класс › Геометрия ГДЗ » 7 класс » Геометрия » ГДЗ по геометрии 7 класс рабочая тетрадь Атанасян ГДЗ решебник к рабочей тетради по геометрии 7 класс Атанасян , Юдина, Бутузов, Глазков ФГОС Ответы к рабочей тетради по геометрии за 8 класс Атанасяна megareshebaru/rabochaya-tetrad-geometriya- 8 Cached На все это можно найти ответ в ГДЗ по геометрии 8 класс рабочая тетрадь Атанасян Все задания изложены в понятной, для любого школьника, форме ГДЗ по геометрии 9 класс Атанасян рабочая тетрадь gdzme › 9 класс › Геометрия Онлайн ответы из рабочей тетради по геометрии за 9 класс авторов Атанасяна ЛС, Бутузова В Ф 2014 года издания ГДЗ по Геометрии 7 класс Атанасян Рабочая тетрадь ответы gdz-na-5com › Геометрия › 7 класс На этой странице Вы найдете бесплатные онлайн ответы к рабочей тетради по геометрии 7 класс Атанасян Л С На странице представлены два решебника — ПРОВЕРЯЙТЕ ОТВЕТЫ САМИ, для надежности, так как были жалобы что ГДЗ по геометрии 7 класс Атанасян (рабочая тетрадь) gdzroomorg/geometriya- 7 -klass-atanasyan Cached Сканы рабочей тетради по геометрии с правильно решенными заданиями за 7 класс по программе Атанасян Л С Используйте этот решебник только для того, чтобы самостоятельно разобраться с задачами Гдз к рабочей тетради по геометрии 8 класс Атанасян otlgdzonline › 8 КЛАСС Гдз к рабочей тетради по геометрии 8 класс Атанасян ГДЗ по геометрии за 8 класс (Л С Атанасян , 2017 г, 16 издание) содержит решения к упражнениям рабочей тетради Promotional Results For You Free Download | Mozilla Firefox ® Web Browser wwwmozillaorg Download Firefox — the faster, smarter, easier way to browse the web and all of Yahoo 1 2 3 4 5 Next 30,400 results Settings Help Suggestions Privacy (Updated) Terms (Updated) Advertise About ads About this page Powered by Bing™

  • например
  • рабочая тетрадь по географии за 8 класс
  • а также аналогичные тем

автор Баринова И И В пособии собран и систематизирован материал по темам от Читать ещё ГДЗ рабочая тетрадь по географии 8 класс Баринова Дрофа География — наиболее часто выбираемая школьниками дисциплина на ОГЭ или ЕГЭ Это связано с высокой степенью конкретных заданий и фактов

призвана облегчить обучение данному предмету и подсказать

  • Глазков ЮА
  • 16 издание) содержит решения к упражнениям рабочей тетради Promotional Results For You Free Download | Mozilla Firefox ® Web Browser wwwmozillaorg Download Firefox — the faster
  • easier way to browse the web and all of Yahoo 1 2 3 4 5 Next 30

Revedeți întrebările pentru capitolul 6.

Revedeți întrebările pentru capitolul VI

1. Care este secvența de verigi din lanțul de formare a costurilor pentru calitatea și valoarea vaselor de porțelan?

2. Ce divizii ale întreprinderii asigură calitatea produselor изготовить?

3. Explicați rolul depamentului de planificare, al depamentului de contabilitate, al depamentului de pregătire a producției in asigurarea calității produsului.

4.Comparați funcțiile depamentului deachiziții și depamentului de vânzări în asigurarea calității produsului.

5. Ce costuri de calitate sunt generate la nivelul «executiv» al depamentelor?

6. Enumerați compoziția costurilor de management al calității. În ce se deosebesc de cele de producție?

7. Уход за солнечным светом, лежащим в основе легата, на основе элементов питания? Există unele повторяющийся printre ele?

8. Explicați diferențele dintre informațiile interne și externe despre produs.

9. Cum puteți accelera primirea closedziilor despre subiectul cercetării privind datele primare?

10. Care sunt formele de înregistrare a datelor, care vă permission să vedeți relația dintre costuri și factorii care le influențează.

11. Care este avantajul Estimării costurilor față de alte medii?

12. Enumerați pașii implați în construirea unui diagramă de дисперси. Este posibil să se define prezența i direcția relației dintre indicatorii eficienți și factorii de către acesta?

13.Care este locația punctelor pe diagrama de diversion indică o corelație pozitivă, negativă, absența acesteia?

14. Принципы ухода за загаром при АЧС?

15. Уход за загаром классифицирующих функций, производящих. Care este relația dintre ei?

16. Descrieți etapele ASF?

17. Принципиальная забота Эйзенхауэра о АЧС?

18. Puteți utiliza un formular tabelar pentru aidentifica funcțiile produsului, care pot fi îmbunătățite sau удалить?

19.Ce este un tabel de selecție a produselor pentru matrice pentru producție? Уход за загаром индикаторы ухода за разрешением să faceți această alegere.

20. Cum se calculează coeficientul de corelație între parameters de calitate i costul creării sale?

21. Cum se utilizează mtoda indexului pentru a defineda impactul calității asupra costurilor produsului?

22. Care sunt dezavantajele metodelor de notare și de preț unitar? Care este scopul lor?

23. Unde și cum se aplică indicatorul de randament?

24.Cum se calculează factorul general de calitate?

25. Кончить в определенное количество продуктов, чтобы они не принимали участие в процессе обработки дефектных изделий?

26. Уход за загаром, направляемый на детерминированную эффективную экономическую среду, для интродукции продукции, поступающей в май бунэ? Cum differă acestea i ce este comun în calcarea indicatorului de eficiență Economică в toate cazurile?

27. В домене, где проводится анализ, используется основной метод формальной информации? De ce?

28.Care sunt obiectivele analizei comerciale?

29. Ce indicatori pot fi utilizai pentru a evalua Competitivitatea produselor?

30. Arătați importanța analizei proiectului și a Introductionrii de noi produse pentru regiunea în care este situat producătorul.

31. Costurile asociate cu calitatea produsului sunt отражают в точных точках, в preul unitar al produsului?

32. Стоимость расчета, которая отражается в индикаторе прибыльности производителя? Explicați-vă părerea.

Teme gata pregătite pentru un manual de geometrie pentru elevii din clasele 7-9, автор: L.S. Атанасян, В.Ф. Бутузов, С. Кадомцев, Э. Позняк, И. Юдина, Editura Educație pentru anul University 2015-2016.

Бээши, в классе 7-9 veți studia un subiect atât de interesant ca geometria. Pentru a evita alte проблема în înțelegerea acestei lecții, trebuie să lucrați din greu de la început.

n clasele anterioare, v-ațiiliarizat deja cu unele forme geometrice.На лучшем шумихе, vei вымерли, acest minim de cunoștințe. Întregul curs este împărțit în două secțiuni: planimetrie și stereometrie. В статье 7 и 8, вы можете увидеть фигуру на плане — aceasta este secțiunea planimetriei. В классах IX-a, собственная фигурка на солнечной стереометрии.

Adesea apare o situație când este imposibil, pe baza condiției, să faci desenul corect, să desenezi toate detaliile в spaiu, iar atunci geometria pare să fie un obiect disabled pentru tine.Dacă îcepeți să aveți astfel de Dificultăți, vărecomandăm să folosiți GDZ-ul nostru în geometrie pentru clasa 7-9 a HP. Атанасян, забота эсте постат май джос.

GDZ Geometry Grade 7 Cartea de lucru a lui Atanasyan poate fi descărcată.

Registrul de lucru GDZ Geometry Grade 8 Atanasyan poate fi descărcat.

GDZ Geometry Grade 9 Cartea de lucru a lui Atanasyan poate fi descărcată.

GDZ pentru materiale didactice pe geometrie pentru gradul 7 Ziv B.G. poate fi descărcat.

GDZ la materiale didactice pe geometrie pentru gradul 8 Ziv B.G. poate fi descărcat.

GDZ pentru materiale didactice pe geometrie pentru gradul 9 Ziv B.G. poate fi descărcat.

GDZ pentru lucrări independente și de control în geometrie pentru clasele 7-9 Ichenskaya M. A. poate fi descărcat.

GDZ la colectarea sarcinilor în geometrie pentru clasa a VII-a A.P. Ershova poate fi descărcat.

GDZ la colectarea sarcinilor în geometrie pentru gradul 8 Ершова А.P. poate fi descărcat.

GDZ la registrul de lucru despre geometrie pentru clasa a 9-a Мищенко Т.М. poate fi descărcat.

GDZ pentru teste tematice de geometrie pentru gradul 7 Мищенко Т.М. poate fi descărcat.

GDZ pentru teste tematice de geometrie pentru gradul 8 Мищенко Т.М. poate fi descărcat

1. Ce se numește raportul dintre două segmente?

2. Когда это происходит, когда сегмент AB i CD sunt proporționale cu segmentele A 1 B 1 și C 1 D 1?

3.Dai o Definiie a triunghiurilor similare.

4. Formulai și демонстрации о теории для оценки ariilor triunghiurilor similare.

5. Formulai și демонстрация o teoremă care exprimă primul criteriu pentru asemănarea triunghiurilor.

6. Formulați și демонстрации o teoremă care exprimă al doilea criteriu pentru asemănarea triunghiurilor.

7. Formulați și демонстрации o teoremă care exprimă al treilea criteriu pentru asemănarea triunghiurilor.

8.Ce segment se numește linia mediană a triunghiului? Formulați și демонстрация teorema liniei mediane a triunghiului.

9. Dovediți că medianele triunghiului se intersectează într-un punct care împarte fiecare mediană într-un raport de 2: 1, numărând de la vârf.

10. Formulai și демонстрация afirmația că înălțimea unui triunghi unghiular, trasat de la vârful unghiului drept, împarte triunghiul în triunghiuri similare.

11. Formulai și демонстрация афирмации despre segmente de linie proporționale într-un triunghi dreptunghiular.

12. Dai un exemplu de rezolvare a unei problem de construcție prin metoda similarității.

13. Spuneți-mi cum să definition înălțimea unui obiect și distanța până la un punct inaccesibil de pe sol.

14. Explicați care sunt două figuri numite similare. Care este factorul de asemănare a formei?

15. Ce se numește sinus, cosinus, tangent al unui unghi acut al unui triunghi dreptunghiular?

16. Demonstrați că dacă unghiul acut al unui triunghi unghiular este egal cu unghiul acut al unui alt triunghi unghiular, atunci sinusele acestor unghiuri sunt egale, cosinuzele acestor unghiuri suntaleengale i tangen.

17. Ce egalitate se numește identify trigonometrică de bază?

18. Уход за загаром valorile sinusului, cosinusului și tangentei pentru unghiurile 30 °, 45 °, 60 °? Justificați răspunsul.

Sarcini suplimentare

604. Triunghiurile ABC și A 1 B 1 C 1 sunt similare, AB = 6 см, BC — 9 см, C A = 10 см. Cea mai mare latură a triunghiului A 1 B 1 C 1 este de 7,5 cm. Găsiți celelalte două laturi ale triunghiului A 1 B 1 C 1.

605. Diagonala AC и трапеция ABCD или împarte în două triunghiuri similare.Demonstrați că AC 2 = a b, unde a și b sunt bazele trapezului.

606. Bisectoarele MD i NK ale triunghiului MNP se întâlnesc în punctul O. Găsiți raportul OK: ON dacă MN = 5 см, NP = 3 см, MP = 7 см.

607. Baza unui triunghi isoscel se referă la latura laterală ca 4: 3, iar înălțimea trasă la bază este de 30 см. Găsiți segmentele prin care bisectoarea unghiului de la bază împarte această înălțime.

608. Pe extensia laturii laterale OB a triunghiului isoscel AO B cu baza AB, punctul C este luat astfel încât punctul B să se afle între punctele O și C.Сегмент AC intersectează bisectoarea unghiului AOB в пунктах M. Demonstrați că AM

609. Pe latura BC и triunghiului ABC, в пункт D este luat astfel încât să se демонстрация că AD este bisectouiarea triung.

610. O linie dreaptă paralelă cu latura AB a triunghiului ABC împarte latura AC într-un raport de 2: 7, numărând de la vârful A. Găsiți laturile triunghiului tăiat dacă AB = 10 см, CA = 21,6 см.

611. Dovediți că mediana AM a triunghiului ABC împarte în jumătate orice segment paralel cu latura BC, ale cărei capete se află pe laturile AB și AC.

612. Doi poli AB i CD de Lungimi Differite a i b sunt instalați vertical la o anumită distanță unul de celălalt așa cum se arată на Figura 210. Capetele A și D, B și C sunt conectate care, intersectection care О. Соответствующие фигурки, демонстрация:

Găsiți x și демонстрации că x este independent de distanța d dintre polii AB i CD.


Рисунок: 210

613. Dovediți că triunghiurile ABC și A 1 B 1 C 1 sunt similare dacă:

și), unde BM și B 1 M 1 — mediane ale triunghiurile;

б) A = ∠A 1« unde BH și B 1 H 1 sunt înălțimile triunghiurilor ABC și A 1 B 1 C 1.

614. Diagonalele unui trapez dreptunghiular ABCD cu unghi drept Возвратно-поступательное движение загара перпендикулярно. Baza AB составляет 6 см, часть AD составляет 4 см. Găsii DC, DB și CB.

615. * Un segment cu capete pe laturile laterale ale trapezului este paralel cu bazele sale și trece prin punctul de intersecție al diagonalelor. Aflați Lungimea acestui segment dacă bazele trapezului sunt egale cu a și b.

616. Dovediți că vârfurile triunghiului sunt echidistante de linia care conține linia sa mijlocie.

617. Dovediți că punctele medii ale laturilor rombului sunt vârfurile dreptunghiului.

618. Punctele M i N sunt respectiv punctele medii ale laturilor CD și BC ale paralelogramului ABCD. Demonstrați că liniile AM ​​împart diagonala BD în trei părți egale.

619. Bisectoarea unghiului extern la vârful A al triunghiului ABC intersectează dreapta BC в точке D. Demonstrați că.

620. n triunghiul ABC (AB ≠ AC), prin mijlocul laturii BC, se trasează o linie dreaptă paralelă cu bisectoarea unghiului A, care intersectează liniile AB i respectiv AC, în punctele D și E.Demonstrați că BD = CE.

621. În trapezul ABCD cu bazele AD și BC, suma bazelor este b, diagonala lui AC este egală cu a, ACB = α. Găsiți zona trapezului.

622. Punctul K este marcat pe partea AD a paralelogramului ABCD astfel încât AK = 1/4 KD. Diagonala AC i segmentul BK se intersectează în punctul P. Găsiți aria paralelogramului ABCD dacă aria triunghiului ARC este de 1 cm 2.

623. ntr-un trapez dreptunghiular ABCD cu bazele AD u003 A , ∠ACD = 90 °, BC = 4 см, AD = 16 см.Găsiți unghiurile C și D ale trapezului.

624. Доверитесь că medianele unui triunghi îl împart în ase triunghiuri, ale căror arii sunt egale în perechi.

625. Baza AD a trapezului isoscel ABCD este de 5 ori baza BC. Nălțimea BH intersectează диагональ AC в точке M, aria triunghiului AMH este de 4 см 2. Aflați aria trapezului ABCD.

626. Demonstrai că triunghiurile ABC și A 1 B 1 C 1 sunt similare dacă unde AD și A 1 D 1 sunt bisectoarele triunghiurilor.

Construirea sarcinilor

627.Se dă un triunghi ABC. Construiți triunghiul A1B1C1, аналогичный triunghiului ABC, a cărui suprafață este de două ori aria triunghiului ABC.

628. Se dau trei segmente, ale căror Lungimi sunt egale cu a, b și c. Desenați un segment de linie a căruiungime este egală cu.

629. Construiți un triunghi dacă sunt date punctele medii ale laturilor sale.

630. Construiți un triunghi de-a Lungul laturii și medianele trase către celelalte două laturi.

Răspunsuri la проблема

Copiii de astăzi se confruntă в моде, регулирующем ситуацию в рамках ухода за apar anumite problem cu temele.Мотивеле пентру астфель де обстоятельств горшок фи дестул де диферит — lene, boală, neatenție. Acesta este in special cazul Geometriei, забота — это много упражнений для neînțeles. Dacă există проблема, atunci elevii de liceu încep să caute febril opțiuni pentru rezolvarea unor astfel de Dificultăți. Într-adevăr, cineva apelează la rude, prieteni, tutori și cineva caută GDZ care sunt realizate de profesioniști fără greșeli.

Данных об использовании технологий в Интернете, существует достаточно много, чтобы получить доступ к нужным людям или специализированным платформам.Principalul lucru este să luați o atitudine responsabilă față de problemă, astfel încât D / Z să fie de înaltă calitate și să fie pe deplin de înțeles. Desigur, trebuie să aveți încredere în datele postate pe acele resurse online care au reușit să se dovedească din partea puternică. Numai astfel de resurse conțin informații de calitate pentru temele pe care le puteți folosi atunci când apare nevoia.

Soluția prezentată va fi o alegere rațională pentru situații Individual. Conține cele mai comptente și детальная распечатка, соответствует geometrie pentru elevii de la 7 la 9 clase … Sunt potrivite pentru manuale de autori — Атанасян șи Бутузов … Путешествуй по сравнительному быстрому результату на сайте веб-сайта șи путешествуй, чтобы создать реальный куноșтинțе и эрудирование іntr-un subiect atât de complex. Prin urmare, este adesea folosit de colari și de părinții lor.

Administrarea înalt calificată a portalului a avut mare grijă să se asigure că materialul este scris într-o formă accesibilă i de înțeles. Dacă sunt publicate cărți noi, atunci apar imediat răspunsurile la noile ediții.Numeroși vizitatori ai portalului au putut verifica acest lucru de multe ori.

Este important să înțelegeți că, dacă apar Dificultăți în studierea în дисциплина de bază, atunci trebuie să vă asigurai că acestea sunt rezolvate. Nu este nevoie să întârziem, acest lucru duce la conscine extrem de neplăcute. Această pagină online poate servi drept un loc minunat unde puteți verifica corectitudinea executării numerelor pe care profesorii le-au stabilit. Mulți adolescenți îl folosesc deja și au lăsat o mulțime de comentarii bune despre asta.Acest lucru nu este Surprinzător, datorită ei, существует или больше возможностей для непринужденной ноты мари și де obține performance școlare mai bune.

GDZ Geometry Grade 7 Cartea de lucru a lui Atanasyan poate fi descărcată.

Registrul de lucru GDZ Geometry Grade 8 Atanasyan poate fi descărcat.

GDZ Geometry Grade 9 Cartea de lucru a lui Atanasyan poate fi descărcată.

GDZ pentru materiale didactice pe geometrie pentru gradul 7 Ziv B.G. poate fi descărcat.

GDZ la materiale didactice pe geometrie pentru gradul 8 Ziv B.G. poate fi descărcat.

GDZ pentru materiale didactice pe geometrie pentru gradul 9 Ziv B.G. poate fi descărcat.

GDZ pentru lucrări independente și de control în geometrie pentru clasele 7-9 Ichenskaya M.A. poate fi descărcat.

GDZ la colectarea sarcinilor în geometrie pentru clasa a VII-a A.P. Ershova poate fi descărcat.

GDZ la colectarea sarcinilor în geometrie pentru gradul 8 Ершова А.P. poate fi descărcat.

GDZ la registrul de lucru despre geometrie pentru clasa a 9-a Мищенко Т.М. poate fi descărcat

La întrebarea Întrebări pentru revizuire la capitolul 5 Geometrie clasele 7-9 Atanasyan adresate de autor Egor Krotov cel mai bun răspuns este Aici este:

s de la carte de la [] Линия извлечения

Распорка омуля [инцептор]
Новая попытка изменения капитала 5 la manualul de geometrie athanasyan din clasa 7-9 (din manual 114)

(9208)

(9208) [incepator]
Avem nevoie de răspunsuri la întrebările (1-22) pentru capitolul 5

Răspuns de la vechi angajat [incepator]
Avem nevoie de răspunsuri la întrebările (1-22) pentru capitolul 5

Răspuns de la vechi angajat [incepator]
Avem nevoie de răspunsuri. атанасян 113-114 п.п.

Распунс де ля Элия Хачирова [инцепатор]
REVIZUI ÎNTREBĂRILE PENTRU CAPITOLUL 5
1.О линии întreruptă este o figură care nu se află pe o linie dreaptă.
Legăturile sunt segmentele din care este compusă polilinia.
Capete de linie — vârfuri polilinice
Lungimea poliliniei este suma Lungimilor tuturor legăturilor.
2 .. Универсальный полигон представляет собой геометрический формат.
Partea este o singură line de poligon
Diagonală este un segment care leagă oricare două vârfuri neadiacente.
Vertex — unde liniile se intersectează într-un poligon
Perimetru — Lungimea polilinii.
3. Выпуклый полигон для ухода за полигоном, как для ухода за полигоном, так и для ухода за ним.
4. (п-2). 1800
n — numărul de colțuri
5. p. 99 Deoarece suma unghiurilor unui n-gon convx este (n-2) * 180 ?, Atunci suma unghiurilor unui patrulater este 360?
6. ——
7. Un paralelogram este un patrulater în care laturile opuse sunt paralele in perechi. Este un patrulater выпуклый.
8-9
Pentru un paralelogram, este adevărată următoarea proprietate: laturile opuse sunt egale în perechi.
i există, de asemenea, un semn de paralelogram: dacă într-un patrulater laturile opuse sunt egale în perechi, atunci este un paralelogram.
10 — 101-102
11. Trapez — un patrulater în care două laturi sunt paralele i celelalte două nu sunt paralele
Părți laterale — baze și laturi.
12 Un trapez al cărui laturi sunt egale între ele se numește isoscel.
Un trapez, al cărui colț este drept, se numește dreptunghiular.
14 Un dreptunghi este un paralelogram cu toate unghiurile drepte
Dock la pagina 108
Pagina 14 p.108
15. Un romb este un paralelogram in care toate lateurile sunt egale. Док — стр. 109.
17. Un pătrat este un dreptunghi cu toate laturile egale.
18 Două puncte sunt numite simetrice în raport cu o dreaptă a dacă această dreaptă trece prin mijlocul segmentului și este perpendiculară pe ea.
nouăsprezece. O figură se numește simetrică в raport cu o linie dreaptă a dacă fiecare punct al figurii este simetric faă de ea in raport cu o linie dreaptă și aparține, de asemenea, acestei figuri.
20. Două puncte sunt numite simetrice față de punctul O dacă O este punctul mediu al segmentului.
21. O figură se numește punct relativ simetric O dacă fiecare punct al figurii este simetric față de punctul său raportat la punctul O aparține, de asemenea, acestei figure.


Tinjau pertanyaan untuk bab 6. Tinjau pertanyaan untuk bab VI

1. Багаймана урутан мата рантай далам рантай пембентукан биая унтук куалитас дан нилаи пералатан макан порселен?

2.Divisi perusahaan apa yang menjamin kualitas produk manufaktur?

3. Jelaskan peran departemen perencanaan, departemen akuntansi, departemen persiapan produksi dalam menjamin kualitas produk.

4. Bandingkan грибов departemen pembelian дан departemen penjualan dalam memastikan kualitas produk.

5. Biaya kualitas apa yang dihasilkan di tingkat «eksekutif» departemen?

6. Buat daftar komposisi biaya manajemen mutu. Багаймана мерека бербеда дари ян продуктси?

7.Берапа бия куалитас янь теркаит денган дасар, дан апа тамбаханнйа? Апака ада янь беруланг ди антара мерека?

8. Jelaskan perbedaan antara informasi produk internal dan eksternal.

9. Bagaimana cara mempercepat pengambilan kesimpulan tentang subjek penelitian data primer?

10. Apa bentuk registrasi data, ян memungkinkan Anda melihat hubungan antara biaya dan faktor yang mempengaruhinya.

11. Apa keunggulan Estimasi biaya dibandingkan media lain ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

12.Sebutkan langkah-langkah ян терлибат далам мембангун себар. Apakah mungkin untuk menentukan kehadiran dan arah hubungan antara indikator efektif dan faktor olehnya?

13. Di mana letak titik-titik pada scatterplot yang menunjukkan korelasi positif, negatif, tidak adanya?

14. Apa prinsip menggunakan FSA?

15. Апа аласан класификаси грибов продукт. Apa hubungan diantaramereka?

16. Jelaskan tahapan FSA?

17. Apa prinsip Eisenhower di FSA?

18.Dapatkah Anda menggunakan formulir tabel Untuk mengidentifikasi sizesi produk, yang dapat diperbaiki atau dihilangkan?

19. Apakah tabel pemilihan produk matriks untuk produksi? Apa saja Indikator Ян memungkinkan Anda members pilihan ini.

20. Bagaimana cara menghitung koefisien korelasi antara parameter kualitas dan biaya pembuatannya?

21. Bagaimana menggunakan metode indeks Untuk menentukan dampak kualitas pada biaya produk?

22. Apa kelemahan metode penilaian dan harga satuan? Apa ruang lingkupnya?

23.Di mana dan bagaimana indikator imbal hasil diterapkan?

24. Bagaimana faktor kualitas generalisasi dihitung?

25. Bagaimana cara menentukan volume produk yang hilang oleh perusahaan karena terjadinya cacat dan biaya perbaikannya?

26. Apa arah untuk menentukan efisiensi ekonomi dari pengenalan produk dengan kualitas yang lebih baik? Bagaimana perbedaannya dan apa yang umum dalam menghitung indikator efisiensi ekonomi di semua kasus?

27. Далам биданг анализ проекта апа метод формальный атау неформальный дигунакан? Менгапа?

28.Apa tujuan dari analisis komersial?

29. Индикатор апа ян дапат дигунакан унтук менилай дайа саинг продукт?

30. Tunjukkan pentingnya analysis proyek dan pengenalan produk baru untuk wilayah di mana pabrik berada.

31. Apakah biaya yang terkait dengan kualitas produk tercermin dalam harga poin, dalam harga satuan produk?

32. Apakah biaya kualitas tercermin dalam indikator produk yang menguntungkan? Еласкан пендапат Анда.

Pekerjaan rumah siap pakai untuk buku teks geometri bagi siswa kelas 7-9, penulis: L.С. Атанасян, В.Ф. Бутузов, С. Кадомцев, Э. Позняк, И. Юдин, Рума Пенербит Пендидикан тахун аджаран 2015-2016.

Teman-teman, di kelas 7-9 kamu akan mempelajari mata pelajaran yang menarik seperti geometri. Untuk menghindari masalah lebih lanjut dalam memahami pelajaran ini, Anda perlu bekerja keras sejak awal.

Di kelas sebelumnya, Anda sudah terbiasa dengan beberapa bentuk geometris. Dalam buzz ini, Anda akan memperluas pengetahuan minimum ini. Keseluruhan kursus dibagi menjadi dua bagian: planimetri dan stereometri.Di kelas 7 дан 8, Anda akan mempertimbangkan angka-angka di pesawat — ini adalah bagian planimetri. Пада келас 9, сифат фигур далам руанг берсифат стереометрии.

Seringkali situasi muncul ketika tidak mungkin, berdasarkan kondisi, untukmbuat gambar yang benar, menggambar semua detail dalam ruang, дан кемудиан геометрический тампакня менджади объект янь так тертаханкан баги анда. Джика Анда мулаи mengalami kesulitan seperti itu, kamimerekomendasikan penggunaan GDZ ками dalam geometri Untuk kelas 7-9 HP.Атанасян, ян дипостинг ди бавах иници.

Буку керья ГДЗ Геометрия 7 класс Атанасян дапат диундух.

Буку керья ГДЗ Геометрия 8 класс Атанасян дапат диундух.

Буку керья ГДЗ Геометрия 9 класс Атанасян дапат диундух.

GDZ untuk bahan didaktik pada geometri untuk kelas 7 Ziv B.G. dapat diunduh.

GDZ untuk materi didaktik pada geometri untuk kelas 8 Ziv B.G. dapat diunduh.

GDZ untuk bahan didaktik pada geometri untuk kelas 9 Ziv B.G. dapat diunduh.

GDZ Untuk Pekerjaan Independen Dan Kontrol Dalam Geometri Untuk Kelas 7-9 Ichenskaya M.A. dapat diunduh.

GDZ untuk kumpulan tugas dalam geometri untuk kelas 7 Ершова А.П. dapat diunduh.

GDZ Untuk kumpulan tugas dalam geometri Untuk kelas 8 Ершова А.П. dapat diunduh.

GDZ ke buku kerja geometri untuk kelas 9 Мищенко Т.М. dapat diunduh.

GDZ untuk tes tematik dalam geometri untuk kelas 7 Мищенко Т.М. dapat diunduh.

GDZ untuk tes tematik dalam geometri untuk kelas 8 Мищенко Т.М. dapat mengunduh

1. Apa yang disable rasio dua segmen?

2. Далам хал апаках дикатакан бахва сегмен AB дан CD sebanding dengan segmen A 1 B 1 дан C 1 D 1?

3. Berikan Definisi segitiga serupa.

4. Merumuskan danmbuktikan teorema rasio luas segitiga sejenis.

5. Merumuskan дан мембуктикан теорема янь mengekspresikan kriteria pertama untuk kemiripan segitiga.

6. Merumuskan дан memuktikan teorema янь mengekspresikan kriteria kedua untuk kesamaan segitiga.

7. Merumuskan дан мембуктикан теорема янь mengekspresikan kriteria ketiga untuk kemiripan segitiga.

8. Ruas apa yang disbut garis median segitiga? Merumuskan дан мембуктикан teorema garis tengah segitiga.

9. Buktikan bahwa median segitiga berpotongan pada satu titik yangmbagi setiap median dalam rasio 2: 1, dihitung dari puncak.

10.Rumuskan дан buktikan pernyataan bahwa tinggi segitiga siku-siku, янь diambil dari titik sudut siku-siku ,mbagi segitiga tersebut menjadi segitiga-segitiga serupa.

11. Merumuskan дан мембуктикан pernyataan tentang ruas garis proporsional dalam segitiga siku-siku.

12. Berikan contoh pemecahan masalah konstruksi dengan metode kesamaan.

13. Бери таху сая кара менентукан кетингиан суату бенда дан джарак ке титик ян тидак дапат диаксес ди танах.

14.Jelaskan dua tokoh mana yang disbut serupa. Apa faktor kesamaan bentuk?

15. Apa yang Disbut sinus, cosinus, garis singgung sudut lancip segitiga siku-siku?

16. Буктикан бахва джика судут ланчип салах сату сегитига шику-сику сама денган судут ланчип сегитига шику-шику лайннйа, мака синус дари судут-судут ини сама, косинус дари судут-судут ин синггутама дана судут гарис .

17. Persamaan apa yang discorditas trigonometri dasar?

18.Berapa nilai sinus, cosinus dan garis singgung untuk sudut 30 °, 45 °, 60 °? Ratakan jawabannya.

Тугас тамбахан

604. Segitiga ABC dan A 1 B 1 C 1 adalah sama, AB = 6 см, BC — 9 см, CA = 10 см. Sisi terbesar segitiga A 1 B 1 C 1 adalah 7,5 см. Cari dua sisi lainnya dari segitiga A 1 B 1 C 1.

605. AC диагональ dari trapesium ABCDmbaginya menjadi dua segitiga serupa. Buktikan bahwa AC 2 = a b, dengan a dan b adalah alas trapesium.

606.Бисектор MD дан NK segitiga MNP bertemu di titik O. Tentukan perbandingannya OK: ON jika MN = 5 см, NP = 3 см, MP = 7 см.

607. Увы, сегитига сама каки менгаку пада сиси боковая себагай 4: 3, дан тингги ян дитарик ке алас адалах 30 см Темукан сегмен янь мембаги гарис-баги судут пада, увы, унтук мембаги тингги иници.

608. Pada perpanjangan sisi lateral OB segitiga sama kaki AO B dengan alas AB diambil titik C sehingga titik B terletak di antara titik O dan C.Ruas AC memotong garis-bagi sudut AOB di titik M. Buktikan AM

609. Pada sisi BC dari segitiga ABC diambil titik D sehingga Buktikan bahwa AD adalah perpotongan segitiga ABC.

610. Sebuah garis lurus sejajar dengan sisi AB dari segitiga ABCmbagi sisi AC dengan perbandingan 2: 7, dihitung dari titik A. Tentukan sisi-sisi segitiga potong jika AB = 10 см, BC = 18 см, CA 21,6 см.

611. Буктикан бахва медиана AM дари сегитига ABC мембаги сетенгах руас манапун янь седжаджар денган сиси до н.э., ян уджунг-уджунгня терлетак пада сиси AB дан AC.

612. Дуа кутуб AB дан CD dengan panjang yang berbeda a dan b dipasang secara vertikal pada jarak tertentu satu sama lain seperti yang ditunjukkan pada Gambar 210. Ujung A dan D, B dan C dihubalikan yangt. angka tersebut, buktikan apa:

Tentukan x дан buktikan bahwa x tidak bergantung pada jarak d antara kutub AB дан CD.


Angka: 210

613. Buktikan bahwa segitiga ABC dan A 1 B 1 C 1 serupa jika:

дан), di mana BM dan B 1 M 1 — средняя сегитига;

б) ∠A = ∠A 1« dimana BH dan B 1 H 1 adalah tinggi segitiga ABC dan A 1 B 1 C 1.

614. Диагональная трапезия сеги эмпат ABCD dengan sudut siku-siku A saling tegak lurus. Основа AB adalah 6 см дан sisi AD adalah 4 см Tentukan DC, DB, dan CB.

615. * Sebuah ruas dengan ujung pada sisi lateral trapesium sejajar dengan alasnya dan melewati titik perpotongan диагональ. Hitung panjang segmen ini jika alas trapesium sama dengan a dan b.

616. Buktikan bahwa simpul segitiga memiliki jarak yang sama dari garis yang mengandung garis tengahnya.

617.Buktikan bahwa titik tengah dari sisi belah ketupat adalah simpul dari persegi panjang.

618. Titik M дан N masing-masing adalah titik tengah sisi CD дан BC дари jajaran genjang ABCD. Buktikan bahwa garis AM дан ан мембаги BD диагональные menjadi tiga bagian yang sama.

619. Гарис-баги дари судут луар пада титик судут Сегитига ABC memotong garis BC пада титик Д. Буктикан иту.

620. Dalam segitiga ABC (AB ≠ AC), melalui bagian tengah sisi BC, sebuah garis lurus ditarik sejajar dengan garis berat sudut A, yang memotong garis AB дан AC, masing-masing, di titik D dan E.Buktikan bahwa BD = CE.

621. Пада трапезия ABCD dengan basa AD дан BC jumlah basa adalah b, диагональ AC сама dengan a, ∠ACB = α. Temukan luas trapesium.

622. Titik K ditandai pada sisi AD dari jajaran genjang ABCD sehingga AK = 1/4 KD. Диагональ AC дан сегмен BK berpotongan di titik P. Carilah luas jajaran genjang ABCD jika luas segitiga ARC adalah 1 см 2.

623. Dalam trapesium segi empat ABCD dengan alas AD дан BC ∠A = ∠B = A = 90 °, B = 3 ACD = 90 °, BC = 4 см, AD = 16 см Tentukan sudut C dan D dari trapesium.

624. Buktikan bahwa median segitigambaginya menjadi enam segitiga, luasnya sama berpasangan.

625. Основа AD dari trapesium sama kaki ABCD adalah 5 kali alas BC. Кетингийский BH мемотонг диагональ AC di titik M, luas segitiga AMH adalah 4 см 2. Temukan luas ABCD trapesium.

626. Buktikan bahwa segitiga ABC дан A 1 B 1 C 1 serupa jika di mana AD дан A 1 D 1 adalah pembagian garis-garis segitiga.

Тугас мембангун

627. Sebuah segitiga ABC diberikan.Buatlah segitiga A1B1C1, mirip dengan segitiga ABC янь луасня дуа кали луас сегитига ABC.

628. Тига сегмен диберикан, ян панджангня мазинг-мазинг сама денган а, б дан в. Gambarlah ruas garis yang panjangnya sama dengan.

629. Buatlah segitiga jika titik tengah sisinya diketahui.

630. Buat segitiga di sepanjang sisi dan median ditarik ke dua sisi lainnya.

Джавабан атас масалах

Anak-anak zaman sekarang secara teratur dihadapkan pada situasi di mana masalah tertentu muncul dengan pekerjaan rumah.Аласан кеадаан сеперти иту биса сангат бербеда — кемаласан, пеньякит, куранг перхатян. Hal ini terutama terjadi pada Geometri, ян мемилики баньяк латихан ян тидак биса дипахами. Джика ада масалах, мака шисва СМА мулай тергеша-геша менчари пилихан унтук менгатаси кешулитан терсебут. Memang, seseorang beralih ke kerabat, teman, наставник, дан seseorang mencari GDZ янь dibuat oleh для профессиональных танпа kesalahan.

Berkat perkembangan pesat teknologi Internet, sekarang ada peluang bagus Untuk menemukan tugas yang diperlukan menggunakan platform khusus.Hal utama adalah mengambil sikap yang bertanggung jawab terhadap masalah tersebut sehingga D / Z янь telah selesai berkualitas tinggi дан dapat dipahami sepenuhnya. Tentu saja, Anda perlu mempercayai data yang diposting di sumber daya online tersebut yang telah berhasilmbuktikan diri dari sisi yang kuat. Hanya sumber semacam itu yang berisi informasi pekerjaan rumah berkualitas tinggi янь dapat Anda gunakan saat diperlukan.

Solusi янь disajikan akan menjadi pilihan rasional Untuk situasi Individual.Ini berisi jawaban paling kompeten dan terperinci, menurut geometri untuk siswa dari 7 hingga 9 kelas … Mereka cocok untuk buku teks oleh penulis — Atanasyan дан Бутузов … meningkatkan tingkat pengetahuan дан pengetahuan янь sebenarnya dalam subjek янь sedemikian kompleks. Олег Карена Иту, Серинг Дигунакан Олег Анак секолах Дан Оранг Туа.

Административный портал ян сангат беркуалификаси сангат берхати-хати агар матери дитулис далам бентук ян дапат диаксес дан дипахами.Jika buku baru diterbitkan, maka jawaban atas terbitan baru langsung muncul. Banyak pengunjung portal telah dapat memverifikasi ini berkali-kali.

Пентинг унтук дипахами бахва джика тимбул кесулитан саат беладжар далам дисиплин илму дасар, мака анда харус мемастикан бахва кесулитан терсебут телах диатаси. Tidak perlu menunda, ini mengarah pada konsekuensi yang sangat tidak menyenangkan. Halaman онлайн ини dapat berfungsi sebagai tempat янь тепат ди мана Anda dapat memeriksa kebenaran eksekusi angka yang telah ditetapkan oleh guru.Banyak remaja sudah menggunakannya dan meninggalkan banyak komentar bagus tentangnya. Ini tidak mengherankan, berkat dia, ada peluang besar Untuk mendapatkan nilai tinggi дан Mencapai prestasi sekolah янь lebih baik.

Буку керья ГДЗ Геометрия 7 класс Атанасян дапат диундух.

Буку керья ГДЗ Геометрия 8 класс Атанасян дапат диундух.

Буку керья ГДЗ Геометрия 9 класс Атанасян дапат диундух.

GDZ untuk bahan didaktik pada geometri untuk kelas 7 Ziv B.G. dapat diunduh.

GDZ untuk materi didaktik pada geometri untuk kelas 8 Ziv B.G. dapat diunduh.

GDZ untuk bahan didaktik pada geometri untuk kelas 9 Ziv B.G. dapat diunduh.

GDZ Untuk Pekerjaan Independen Dan Kontrol Dalam Geometri Untuk Kelas 7-9 Ichenskaya M.A. dapat diunduh.

GDZ untuk kumpulan tugas dalam geometri untuk kelas 7 Ершова А.П. dapat diunduh.

GDZ untuk kumpulan tugas dalam geometri untuk kelas 8 Ершова А.П.dapat diunduh.

GDZ ke buku kerja geometri untuk kelas 9 Мищенко Т.М. dapat mengunduh

Untuk pertanyaan Pertanyaan Untuk revisi Bab 5 Geometri Kelas 7-9 Atanasyan diajukan oleh penulis Egor Krotov jawaban terbaiknya adalah Di sini adalah:

Jawaban serutis béntrius -Saya [англ. путус

Jawaban dari wolverine [pemula]
Kamimbutuhkan jawaban atas pertanyaan untuk revisi bab 5 buku teks geometri 7-9 kelas athanasyan (dari 114-115 buku teks)

209 Sukita

209 мембутухкан атас пертаньяан (1-22) унтук баб 5

джавабан дари каряван лама [пемула]
ками мембутухкан джавабан атас пертанйан унтук ревизи баб 5 дари буку текс хаавабан дари 9000 келас

14 9000 келас геометрический 7-9 келас атас Элия Хачирова [пемула]
ТИНДЖАУ ПЕРТАНЯН УНТУК БАБ 5
1.Гарис путус-путус адалах сосок ян тидак терлетак пада сату гарис лурус.
Tautan adalah segmen yang terdiri dari polyline.
Ujung garis — простая полилиния
Panjang polyline adalah jumlah panjang semua tautan.
2 .. Poligon adalah bentuk geometris yang terdiri dari polyline tertutup.
Sisi adalah satu garis poligon
Diagonal adalah segmen yang menghubungkan dua simpul yang tidak bersebelahan.
Vertex — dimana garis berpotongan dalam poligon
Perimeter — полилиния панджанга.
3. Poligon cembung adalah poligon yang terletak di satu sisi dari setiap garis yang melewati dua simpul yang berdekatan.
4. (п-2). 1800
н — джумлах судут
5. р 99 Карена джумлах судут себуах сембунг н-гон адалах (н-2) * 180?, Мака джумлах судут сегиемпат адалах 360?
6. ——
7. Джаджар genjang adalah segiempat di mana sisi-sisi yang berlawanan sejajar berpasangan. Ini adalah segiempat cembung.
8-9
Untuk jajaran genjang, свойства berikut ini benar: Sisi yang berlawanan sama berpasangan.
Дан Ада Джуга Танда Джаджаран Генджанг: Джика Далам Сеги Эмпат Сиси Ян Берлаванан сама Берпасанган, Мака Иту Адалах Джаджаран Генджанг.
10 — 101-102
11. Трапезиум — сегиемпат ди мана дуа сиси сеаджар дан дуа лайння тидак сеаджар
Сиси — панкалан дан сиси.
12 Трапезиум ян кедуа сисинья сама сату сама лайн дисебут сама каки.
Трапезиум, ян намас сату судутня лурус, дебют персеги панджанг.
14 Persegi panjang adalah jajaran genjang dengan semua sudut siku-siku
Dock di halaman108
Halaman 14 hal.108
15. Belah ketupat adalah jajar genjang yang semua sisinya sama. Док — хал.109.
17. Персеги — persegi panjang dengan semua sisinya sama.
18 Дуа титик дисбут симетрис терхадап гарис лурус джика гарис лурус иници мелевати тенгах руас дан тегак лурус терхадапнья.
19 .. Suatu Angka Disbut simetris sehubungan dengan garis lurus a jika setiap titik dari gambar itu simetris terhadap garis lurus dan juga termasuk dalam gambar ini.
20. Дуа титик дисбут симетрис терхадап титик о джика о адалах титик тенгах руас терсебут.
21. Sebuah angka disable titik relatif simetris O jika setiap titik dari gambar tersebut simetris terhadap titik O juga termasuk dalam gambar ini.


Tekintse át az athanáziak 5. fejezetével kapcsolatos kérdéseket. Ellenőrző kérdések az V. fejezethez. Melyek az állampolgár fő feladatai

A kérdésre A szerző által feltett kérdések az 5. fejezet Geometria 7–9. Osztályának Atanasyan átdolgozásához Егор Кротов в legjobb válasz аз ITT фургон:

Válasz INNEN: En gerenda [kezdő]
melyik alakot nevezzük törött vonalnak

Válasz INNEN: torkosborz [kezdő]
Válaszokra фургона szükségünk A kérdésekre, hogy megismételjük и geometria tankönyv 5.fejezetét, 7–9. Osztályos athanasyan (114–115 tankönyvből).

Válasz innen: Nyikita Szuvorov [kezd]
Választ kell kapnunk az 5. fejezet kérdéseire (1-22)

Válasz innen: régi alküzézézálzáš‐‐‐‐‐‐ geometriai tankönyv 5. fejezetének átdolgozásához, 113–114.

Válasz innen: Ўliya Khachirova [kezdő]
FELÜLVIZSGÁL KÉRDÉSEK AZ 5. FEJEZETHEZ
1. A törött vonal olyan alak, amely nem egyz egyenesen feks.
Linkek azok a vonalszakaszok, amelyekből a vonallánc áll.
Vonalvégek — vonallánc csúcsok
A vonallánc hossza az összes link hosszának összege.
2 .. A sokszög egy zárt vonalláncból álló geometriai forma.
Az oldal egy sokszög vonal
Az átló egy olyan vonalszakasz, amely bármely két nem szomszédos csúcsot összeköt.
Csúcs — ahol a vonalak keresztezik a sokszöget
Kerület — a vonallánc hossza.
3. A konvex sokszög olyan sokszög, amely az egyes vonalak egyik oldalán fekszik, és áthalad két szomszédos csúcsán.
4. (п-2). 1800
n — sarkok száma
5. 99. oldal Mivel egy konvex n-gon szögének összege (n-2) * 180 ?, Akkor egy négyszög szögeinek összege 360?
6. ——
7. Паралелограмма olyan négyszög, amelyben az ellenkező oldalak párban párhuzamosak. Ez egy domború négyszög.
8-9
Paralelogramma esetében a tulajdonság igaz: az ellentétes oldalak páronként egyenlőek.
És van még párhuzamos jel is: ha a négyszög ellentétes oldalai páronként egyenlőek, akkor ez egy paralelogramma.
10 — 101-102
11. Trapéz — négyszög, amelyben két oldal párhuzamos, a másik kett pedig nem párhuzamos
Oldalak — alapok és oldalak.
12 Egypt trapézot, amelynek oldalai egyenlőek egymással, egyenl szárúnak nevezzük.
Egypt trapézot, amelynek egyik sarka egyenes, téglalap alakúnak nevezzük.
14 A téglalap olyan paralelogramma, amelyben minden szög derékszögű
Dokk a 108. oldalon
14. o. 108. o
15. Паралелограмма ромбуса, амелибен минден старый егьенло.Документумок — 109. о.
17. A négyzet egy téglalap, amelyben minden oldal egyenlő.
Két pontot nevezünk szimmetrikusnak az a egyenes körül, ha ez az egyenes áthalad a szakasz közepén és merőleges rá.
19 .. Az ábrát szimmetrikusnak nevezzük az a egyeneshez képest, ha az ábra minden pontja szimmetrikus egyeneshez képest, és szintén ehhez az ábrához tartozik.
20. Két pontot nevezünk szimmetrikusnak az O ponttal szemben, ha O a szakasz középpontja.
21. Аз ábrát akkor nevezzük szimmetrikus relatív O pontnak, ha az ábra minden pontja szimmetrikus vele az O ponthoz képest, szintén ehhez az ábrához tartozik.

1. Magyarázza el, melyik alakot nevezik vonalláncnak! Mi az a link, a csúcs és a vonallánc hossza?

2. Magyarázza el, melyik vonalláncot hívják sokszögnek! Melyek a sokszög csúcsai, oldalai, kerülete és átlói?

3. Melyik sokszöget hívják domborúnak? Magyarázza el, hogy mely sarkokat nevezzük konvex sokszög sarkoknak.

4. Hozza ki a képletet egy konvex n-gon szögének összegének kiszámításához.

5. Bizonyítsuk be, hogy egy konvex sokszög külső szögeinek összege, minden egyes csúcsnál egyet véve, 360 °.

6. Rajzoljon egy téglalapot, és mutassa meg annak átlóit, ellentétes oldalait és ellentétes csúcsait.

7. Mennyi a konvex négyszög szögeinek összege?

8. Аджа Мэг определенная паралелограмма! A paralelogramma konvex négyszög?

9. Bizonyítsuk be, hogy a paralelogramma ellentétes oldala egyenlő, az ellentétes szöge pedig egyenlő.

10. Bizonyítsa be, hogy a paralelogramma átlóit a metszéspont felezi.

11. Fogalmazzon meg és igazoljon állításokat a paralelogramma jellemzőiről!

12.Milyen négyszöget nevezünk trapéznak? Hogyan nevezik a trapéz oldalát?

13. Melyik trapézot hívják egyenl szárúnak? négyszögletes?

14. Milyen négyszöget nevezünk téglalapnak? Bizonyítsuk be, hogy a téglalap átlói egyenlőek.

15. Bizonyítsuk be, hogy ha a paralelogramma átlói egyenlőek, akkor a paralelogramma egy téglalap.

16. Milyen négyszöget nevezünk rombusznak? Bizonyítsuk be, hogy a rombusz átlói kölcsönösen merőlegesek, is a sarkait felezik.

17. Melyik négyszöget nevezzük négyzetnek? Sorolja fel a négyzet fő tulajdonságait!

18. Milyen két pontot nevezünk szimmetrikusnak egy adott vonalon?

19. Milyen alakot nevezünk szimmetrikusnak egy adott vonalon?

20. Melyik két pont szimmetrikus egy adott ponttal kapcsolatban?

21. Milyen alakot nevezünk szimmetrikusnak egy adott ponttal kapcsolatban?

22. Монджон пелдакат олян абракра, амельек: а) аксиалис симметриавал ренделькезнек; б) központi szimmetria; в) mind axiális, mind központi szimmetria.

További feladatok

424. Bizonyítsuk be, hogy ha egy konvex négyszög minden szöge nem egyenlő egymással, akkor legalább az egyik tompaszögű.

425. Az ABCD paralelogramma kerülete 46 см, AB = 14 см. Паралелограмма melyik oldalát keresztezi az A szög felezője? Keresse meg az ebben a kereszteződésben kialakuló vonalszakaszokat.

426. Paralelogramma oldalai 10 cm és 3 cm, nagyobbik oldallal szomszédos két szög felezői a szemközti oldalt három részre osztják.Керессе мег езекет сорокат.

427. Египетский egyenlő szárú háromszög alapjának tetszőleges pontján keresztül egyenesek húzódnak párhuzamosan a háromszög oldalirányú oldalaival. Bizonyítsuk be, hogy a kapott négyszög kerülete megegyezik a háromszög oldalainak összegével.

428. Egypt paralelogrammában, amelynek szomszédos oldalai nem egyenlőek, megrajzoljuk a szögek felezőit. Bizonyítsuk be, hogy amikor keresztezik egymást, téglalap képződik.

429. Bizonyítsuk be, hogy egy konvex négyszög paralelogramma, ha a szomszédos oldalak mindegyikével szomszédos szögek összege 180 °.

430. Bizonyítsuk be, hogy egy domború négyszög paralelogramma, ha ellentétes szöge páronként egyenlő.

431. A K pont az ABC háromszög AM középértékének közepe. A BK vonal metszi az AC oldalt a D pontban. Bizonyítsuk be, hogy AD = 1/2 AC

432. Az M és az N pont az ABCD paralelogramma AD és BC oldalainak középpontja. Bizonyítsuk be, hogy az AN és az MC vonalak и BD átlót három egyenlő részre osztják.

433. Az ABCD rombusz B csúcsából a VK является VM merőlegesek húzódnak az AD és DC egyenesekre.Bizonyítsuk be, hogy a BD sugár a CME szög felezője.

434. Bizonyítsuk be, hogy a rombusz átlóinak metszéspontja egyenl távolságra van az oldalától.

435. Bizonyítsuk be, hogy a háromszög csúcsát a szemközti oldalon lévő bármely ponttal összekötő szakasz középpontja a másik két oldal középpzégázen v.

Az ABCD négyzet AC átlója 18,4 cm, az A ponton áthaladó és az AC egyenesre merőleges egyenes metszi в BC — это компакт-диск, egyeneseket az M és az N. pontokban.

437. Az M pontot az ABCD négyzet AC átlójára vesszük úgy, hogy AM = AB. Az M ponton keresztül egy egyenes húzódik, merőleges az AC egyenesre és metszik и BC pontot a H pontban. Bizonyítsuk be, hogy BH = HM = MC.

438. A nagy AD alapú trapéz ABCD-ben az AC átló merőleges a CD oldalára, ∠B AC = ∠CAD. Keresse meg az AD-t, ha a trapéz kerülete 20 cm és ∠D = 60 °.

439. A trapéz egyik alján lév szögek összege 90 °. Bizonyítsuk be, hogy a trapéz alapjainak középpontjait összekötő szakasz megegyezik a félkülönbségükkel.

440. A háromszög két oldalán, azon kívül négyzetek épülnek. Bizonyítsuk be, hogy a háromszög egyik csúcsából kimenő négyzetek oldalainak végpontjait összekötő szakasz kétszerese az ugyanabból a csúcsból kilépő kéromszög.

441. Bizonyítsuk be, hogy a rombusz átlóit tartalmazó vonalak szimmetriatengelyei.

442. Bizonyítsuk be, hogy a paralelogramma átlóinak metszéspontja a szimmetriaközpontja.

443. Hány szimmetriaközpontja van egy párhuzamos egyenes vonalnak?

444.Bizonyítsuk be, hogy ha egy alaknak két, egymásra merőleges szimmetriatengelye van, akkor metszéspontjuk az ábra szimmetriaközpontja.

Válaszok a problémákra

    425. Keresztezi a CD oldalt; 9см és 5см.

    426,3 см, 4 см, 3 см.

    428. Jelzés. Használja a 400. feladatot.

    430. Jelzés. Használja a tételt egy konvex négyszög és 429. feladat szögének összegére.

    431. Jelzés. Rajzoljon egy egyenes vonalat az M ponton, párhuzamosan a VC-vel, és használja a 385.феладатот.

    432. Jelzés. Használja a 385. feladatot.

    433. Jelzés. Először bizonyítsa be, hogy Δ BKD = Δ BMD.

    435. Jelzés. Használja a 384. feladatot.

    436,36,8 см. Jelzés. Használja a BD átlót.

    437. Jelzés. Először bizonyítsa be, hogy Δ ABN = Δ AMN.

    438,8 см. Jelzés. Használja a 389. feladatot, a.

    439. Jelzés. Rajzoljon egyenes vonalakat a kisebb alap közepén, párhuzamosan az oldalakkal, és használja a 404.феладатот.

    440. Jelzés. Legyen EF аз ABC háromszög A csúcsából kilépő négyzetek oldalainak végeit összekötő szakasz. Tekintsük az A ponttal szimmetrikus D pontot a BC oldal középpontjához képest, és bizonyítsuk be, hogy Δ ABD = Δ EAF.

    441. Jelzés. Használja 420 feladatot.

    443. Végtelen szám.

    444. Jelzés. Legyen a és b kölcsönösen merőleges az ábra szimmetriatengelyére, O pedig metszéspontjuk. Elször bizonyítsa be, hogy ha az M és M 1 pontok szimmetrikusak az a egyenesre, és M 1 és M 2 szimmetrikusak a b egyenesre, akkor M és M 2 szimmetrikusak az O ponttal.

Kész házi feladat a geometria tankönyvhez a 7-9. Osztályos tanulók számára, szerzők: L.S. Атанасян, В.Ф. Бутузов, С. Кадомцев, Э. Позняк, И. Юдина, Kiadó Oktatás a 2015-2016-os tanévre.

Srácok, а 7-9. Osztályban olyan érdekes tantágeryat fog tanulni, мята геометрия. Lecke megértésével kapcsolatos további problémák elkerülése érdekében kezdettől fogva keményen kell dolgoznia.

Az előző órákban már megismerkedett néhány geometriai alakzattal.Ebben a hírben kibővíti a tudás ezen minimát. A teljes tanfolyam két részre oszlik: planimetria és sztereometria. 7. és 8. osztályban figyelembe veszi a síkbeli ábrákat — ez a planimetria szakasza. A 9. osztályban az alakok tulajdonságai az rben sztereometria.

Gyakran olyan helyzet áll elő, amikor a fleetétel alapján lehetetlen и helyes rajzot elkészíteni, аз összes részletet a térben megrajzolni, és akkor a geometria elviselhetetlenánk. Ha ilyen nehézségei vannak, javasoljuk a GDZ használatát geometriában 7-9 HP fokozatban.Атанасян, амелы аз alábbiakban fel van tüntetve.

A GDZ Геометрия 7 класс Атанасян munkafüzete letölthető.

A GDZ Геометрия 8 класс Атанасян munkafüzete letölthető.

A GDZ Геометрия 9 класс Атанасян munkafüzete letölthető.

GDZ a geometriai didaktikai anyagokhoz a 7. évfolyamon Ziv B.G. letölthető.

GDZ a geometriai didaktikai anyagokhoz a 8. évfolyamon Ziv B.G. letölthető.

ГДЗ а геометрический дидактикай анягохоз а 9.évfolyamon Ziv B.G. letölthető.

GDZ и геометрия független és ellenőrző munkáihoz a 7-9. Евфольямохоз Иченская М.А. Летолтето.

GDZ a geometriai feladatok gyűjteményéig a 7. évfolyamon Ershova A.P. letölthető.

GDZ a geometriai feladatok gyűjteményéig a 8. évfolyamon Ershova A.P. letölthető.

GDZ a geometria munkafüzethez a 9. évfolyamhoz Mishchenko T.M. letölthető.

GDZ geometriai tematikus tesztekhez a 7. évfolyamhoz Mishchenko T.М. letölthető.

GDZ geometriai tematikus tesztekhez a 8. évfolyamhoz Mishchenko T.M. letölthető

1. kérdés. Magyarázza el, mit jelent a «hazafi» szó.

Válasz. Hazafi az, aki szereti Szülőföldjét, sikert kíván neki, és nem sajnálja az erőt, sőt az életet sem e sikerek érdekében, de látja az Anyaország hiányossálözábait is.

2. kérdés. Mit ábrázolnak az Orosz Föderáció címerén?

Válasz.Az Orosz Föderáció címerének vörös pajzsa van. Ennek a pajzsnak a hátterében egy arany kétfejű sas áll, mindegyik fején van egy korona, tetején родословная, egy másik nagy korona (a királyi hatalom szimbólumaily), аз егйасик егырчбан (егйасик маньяк) ), másikban pedig egy erő (a földkerekség szimbóluma keresztekkel — a kereszténység szimbóluma). A sas mellkasán egy lovas áll, aki lándzsát hajt egy sárkányba.

3. kérdés Mit jelentenek az orosz állami zászló színei?

Válasz.Az orosz állami zászló színeit kezdetben I. Péter vette át a hollandoktól, ám ezek elsajátították jelentésüket: alul — piros — mitikus világ, fent — mennyei, kék — még — magas.

4 кв. Milyen jogai vannak az állampolgároknak, amelyek lehetőséget adnak az állami ügyek intézésében való részvételre?

Válasz. Az állampolgároknak joguk van részt venni a választásokon, és megválasztják őket az Orosz Föderáció elnöki posztjára, az Orosz Föderáció Ányami Dumájába ésormás.Népszavazásokon — это szavazati joguk van.

5. kérdés Melyek az állampolgár fő feladatai?

Válasz. Феладаток:

1) betartja az alkotmányt és más törvényeket;

2) védje meg országát;

3) védi a történelem is a kultúra memlékeit;

4) gondoskodjon a természeti erőforrásokról;

5) fizessen törvényesen megállapított adókat és illetékeket.

Válasz. A méltó polgárnak természetesen lelkiismeretesen kell teljesítenie az állampolgár minden kötelességét.Boldog és szomorú, amikor meglátja hazája sikereit és kudarcait. Ezért minden erejével arra törekszik, hogy jobbá tegye az országot, ramutat annak hiányosságaira, mert biztos: akkor több siker és kevesebb kudarc lesz.

7. kérdés Miért mondjuk azt, hogy hazánk népe multinacionális?

Válasz. Mivel sok különböző nemzetiség él az Orosz Föderációban (némelyek sokan vannak, mások nagyon kicsiek, a legkisebb csak néhány ezer ember). De ugyanakkor minden nemzetiség egy népet alkot, ebből a népből oroszok az emberek.

Q8. Miért nevezik az orosz nyelvet az interetnikus kommunikáció nyelvének?

Válasz. Minden nemzetiségnek megvan a saját nyelve, amelyet a többi nemzetiség nem ismer. És országszerte csak oroszul beszélnek, aki beszél, azt minden nemzetiség képviselői megérthetik, ezért az orosz nyelvet interetnikusnak nevezik.

Q9. Miért nevezik hazánk kultúráját multinacionálisnak?

Válasz. Mivel az Orosz Föderáció minden nemzetiségének megvan a maga kultúrája (nem minden nyelvüket nagy költők és írók írták, de mindegyikük rendelkezik legalább mesével, altatódal stb.), De az összes különböző nemzetiségű kultúra alkotják hazánk egyik közös kultúráját …

10. kérdés Hogyan alakul ki a multinacionális kultúra?

Válasz. Az orosz nép egy időben Moszkva köré gyűjtötte azokat a földeket, amelyek ma Oroszországot alkotják. Eleinte a moszkvai fejedelemség több szomszédot is leigázott, majd az egész északnyugati Oroszország élére került, majd az orosz állam számos szomszédos néba

11.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *